اخبار داغ

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان:

فعالیت ۲۵۰ بیمارستان آموزشی در کشور/کشور به ۱۰ کلان منطقه آموزشی تبدیل شده است

فعالیت ۲۵۰ بیمارستان آموزشی در کشور/کشور به ۱۰ کلان منطقه آموزشی تبدیل شده است
معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان گفت:حدود 250 بیمارستان آموزشی در بخش دانشگاه های علوم پزشکی سطح کشور در حال فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،امیر احمد اخوان معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین گفت: یکی از ملاک های بیمارستان های اموزشی در کشور حداقل داشتن رشته پزشک عمومی است اما در برخی از دانشگاه ها رشته های غیر پزشکی در حال فعالیتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امیر احمد اخوان معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت, امیر احمد اخوان معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت, گرمسارآنلاین,

وی در ادامه افزود: 300 بیمارستان غیر آموزشی و تخصصی در کشور از بستر بیمارستان های دانشگاهی خود برای آموزش دانشجویان استفاده می کنند.

,

معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه کشور از نظر آموزش عالی سلامت به 10 کلان منطقه اموزشی تبدیل شده است اظهار کرد: دانشگاه های بزرگ در این کلان مناطق بهداشتی و اموزشی به عنوان دبیرخانه عمل می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه توزیع آموزش های رشته های کاردانی و کارشناسی به شهر های اطراف و قسمت های محیطی واگذار می شود، گفت: مناطق کلان بیشتر در زمینه تحصیلات تکمیلی وارد می شوند .

,

اخوان با بیان اینکه 11 بسته طرح تحول آموزشی عالی سلامت کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 94 به تصویب رسید افزود: آمایش سرزمینی اموزش عالی سلامت درکشور در دستور کار قرار گرفت و تمرکز زدایی و توسعه رشته ها در بخش های محیطی در دستور کار قرار گرفته است.

,

معاون اجرایی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان شهر های گرمساروآرادان را دارای پتانسیل آموزش عالی در حوزه سلامت برشمرد و گفت: آرادان نیز می تواند در حوزه علوم تغذیه و صنایع غذایی حرکت کند و وزارت بهداشت ودرمان از این موضوع حمایت خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه