اخبار داغ

رییس سازمان بسیج کارگری کشور:

توجه به تولید ملی راهگشای مشکلات اقتصادی است

توجه به تولید ملی راهگشای مشکلات اقتصادی است
سردار کریمی افزود: همانطور که رهبری معظم انقلاب تاکید کردند، برای کنترل واردات باید دستگاه‌های کنترلی تولید یا وارد شود براین اساس ما با تولیدکنندگان داخلی صحبت کردیم و دریافتیم که توان تولید بهترین دستگاه‌ها را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس سازمان بسیج کارگری کشور، پیش از ظهر امروز در جلسه بزرگداشت بسیج کارگری اظهار کرد: شش هزارو ۴۰۰ شهید از جامعه کارگری متعلق به اصفهان است و با این تعداد بیشترین شهید جامعه کارگری متعلق به این استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صاحب نیوز, ؛ رئیس سازمان بسیج کارگری کشور، پیش از ظهر امروز در جلسه بزرگداشت بسیج کارگری اظهار کرد: شش هزارو ۴۰۰ شهید از جامعه کارگری متعلق به اصفهان است و با این تعداد بیشترین شهید جامعه کارگری متعلق به این استان است.,

سردار محمد ابراهیم کریمی با اشاره به اینکه هر شهید با توجه به خصائص، شخصیت و دستاوردهایش هرساله به عنوان شهید شاخص در هر استان انتخاب می‌شود افزود: شهید رضایی با توجه به شخصیت والایی که داشته در سال جاری به عنوان شهید شاخص قشر معرفی شد و در کتابی منتشر می شود.

,

وی با بیان اینکه هنوز بخش عظیمی از فرمایش های رهبری معظم عملیاتی نشده افزود: اگر این شهدا بودند وضعیت کشور متفاوت بود و این هجمه از کم‌کاری صورت نمی‌گرفت.

,

وی با اشاره به انتخابات‌های سرنوشت‌ساز پیش رو تاکید کرد: حضور گسترده مردم با انتخابی آگاهانه ضروری است ، براین اساس امیدواریم دغدغه‌های رهبری در این انتخابات برآورده شود.
وی با اشاره به این جمله از رهبر معظم انقلاب که در مواردی که مشابه داخلی وجود دارد واردات باید ممنوع شود افزود: رهبری چندین سال این نکته را به طور مداوم تاکید کردند اما ما در کشور عقب‌ماندگی هاییبرای اجرای این دسنور داریم.

,
,

وی با بیان اینکه در سال جاری رهبر معظم انقلاب علاوه بر تاکیدات گذشته با قید شرعی حرام بودن مصرف و واردات کالاهایی که مشابه داخلی آن وجود دارد، را مطرح کردند افزود: این امر، کار و تلاش مضاعف ما برای اجرایی شدن این مهم را می‌طلبد.

,

وی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باید اقتصاد مقاومتی محقق شود که لازمه این امر توجه به تولید ملی است.

,

وی با اشاره به عدم کنترل واردات در کشور تصریح کرد: همانطور که رهبری تاکید کردند برای کنترل واردات باید دستگاه‌های کنترلی تولید یا وارد شود براین اساس ما با تولیدکنندگان داخلی صحبت کردیم و دریافتیم که توان تولید بهترین دستگاه‌ها را داریم اما عدم مطالبه باعث این عقب ماندگی شده است که برای حل این معضل باید مطالبات عمومی را بالا ببریم.

,

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاالله انتخابات پیش‌رو را با بصیرت مردمی پشت سر بگذاریم و شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت جدید باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه