اخبار داغ

در هفته زمین پاک صورت گرفت؛

پاکسازی اراضی کشاورزی باقرشهر

پاکسازی اراضی کشاورزی باقرشهر
اراضی باقرشهر همزمان با هفته زمین پاک با همکاری شهرداری باقرشهر و محیط زیست شهرستان ری پاکسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  باقرشهر نیوز، شعار زمین پاک منحصرا در قالب این هفته نباشد و فرهنگ سازی بصورت روزانه و همیشگی جز عادات شهروندی و اولویت های زندگی ما قرار بگیرد . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باقرشهر نیوز,

همزمان با فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه و آغاز هفته زمین پاک با شعار همه با هم بسوی زمین پاک مراسمی با همکاری شهرداری باقرشهر جهت پاکسازی اراضی کشاورزی در روستای قمصر صورت پذیرفت .

,
گفتنی است، در این مراسم که با حضور حدود 60 نفر از همکاران واحدهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری باقر شهر و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری صورت گرفت اراضی کشاورزی قمصر  بسمت مجمتع خدماتی تجریشی پاکسازی و تفکیک زباله انجام گرفت . انتقال نخاله های ساختمانی نیز به محل مورد نظر شهرداری باقر شهر انجام پذیرفت .
,
 
,
زهره عبادتی ، رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نباید شعار زمین پاک منحصرا در قالب این هفته باشد و فرهنگ سازی بصورت روزانه و همیشگی جز عادات شهروندی و اولویت های زندگی ما قرار بگیرد . از آنجا که سیاست دولت مدیریت پسماند بصورت جدی می باشد این مساله  نیز بعنوان مهم ترین برنامه این اداره در دستور کار قرار دارد .
,
 
,
وی عنوان کرد: برنامه های دیگرآاموزشی و پاکسازی نیز در طول هفته آینده از جمله پاکسازی مسیر سبز ساحلی در تالاب عشق آباد از برنامه‌های این اداره است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه