اخبار داغ

بی تدبیری تاکی؟

ادامه پروژه زیرگذر "یالقوزآغاج" و شروع زیرگذر "دیزج حسین بیگ" در جاده مرند-بازرگان در انتظار همت مسئولین

ادامه پروژه زیرگذر "یالقوزآغاج" و شروع زیرگذر "دیزج حسین بیگ" در جاده مرند-بازرگان در انتظار همت مسئولین
توقف احداث زیرگذر در تقاطع های یالقوزآغاج و دیزج حسین بیگ شهرستان مرند واقع در جاده ترانزیتی مرند-بازرگان موجب گلایه و نگرانی اهالی ساکن منطقه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام مرند،از سالها پیش در سه راهی های یالقوزآغاج و دیزج حسین بیگ واقع در جاده بین المللی مرند-بازرگان حوادث دلخراشی رخ داده است و اینک با تعریض جاده امکان بروز حوادث افزایش یافته است.

با پیگیری های مختلف رسانه ها و اهالی و همت مسئولین در سال گذشته مقرر گردید در این دو نقطه که اغلب محل عبور اهالی و احشام و لوزام حمل و نقل اهالی میباشد، زیرگذرهایی احداث گردد و در این راستا پروژه زیرگذر یالقوزآغاج  شروع و سمت چپ در مسیر مرند به بازرگان زیرسازی و اجرای فونداسیون شده اما مدتی است کار تعطیل است.

پیگیری ها در این خصوص نشان میدهد پیمانکار پروژه جهت ادامه پروژه خواسته هایی دارد که امید میرود هرچه زودتر تحقق یافته و شاهد ادامه پروژه باشیم.

پیمانکار مربوطه به خبرنگار ما گفت: برای اجرای فونداسیون و شمع گذاری در سمت راست مسیر باید جاده در اختیار ما قرار گیرد و لازمه آن این است که مجوز لازم برای ایجاد یک راه فرعی صادر گردد.
وی افزود: هر موقع مجوز ایجاد راه فرعی موقت صادر شود ما بلافاصله اماده ایم پروژه یالقوزآغاج را ادامه و پروژه زیر گذر دیزج حسین بیگ را شروع نماییم.

با این وضعیت انتظار میرود مسئولین امر نسبت به صدور مجوزهای لازم اقدام کنند چراکه فصل کاری کشاورزان و دامداران آغاز شده و تردد روستاییان در این نقاط حادثه خیز افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام مرند,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه