اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی؛

۱۰۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت در استان مرکزی تعیین شد

۱۰۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت در استان مرکزی تعیین شد
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: یک هزار ۶۹ شعبه اخذ رای آراء مردم استان را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: آمار شعبه های اخذ رای انتخابات  در استان ۱۰۶۹ شعبه است که از این تعداد ۷۰۰ شعبه ثابت و ۳۶۸۸ شعبه سیار اخذ رای هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

حسن بیگی با اشاره به اینکه انتخابات در خمین و ساوه به صورت الکترونیک برگزار می شود اظهار کرد: صندوق های اخذ رای در خمین و ساوه تماما مکانیزه و الکترونیکی است و خمین ۴۹ و ساوه ۶۹ صندوق مکانیزه دارد.

,

وی با بیان اینکه هزار تعرفه رأی انتخابات وارد استان شده است ادامه داد: توزیع تعرفه رأی انتخابات از پانزدهم اردیبهشت ماه بین فرمانداری ها آغاز خواهد شد.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه روز گذشته فرصت برای ارائه شکایت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که صلاحیتشان در هیات‌های اجرایی و نظارت تائید نشده بود به پایان رسید گفت: هیات نظارت بر انتخابات۱۰ روز فرصت دارند که شکایت‌ها را بررسی کنند.

,

وی تصریح کرد: شانزدهم اردیبهشت هیات نظارت برانتخابات نتیجه رسیدگی به اعتراضات را به ستاد انتخابات استان اعلام می‌کند و ستاد انتخابات هم ۱۷ اردیبهشت اسامی افرادی را که صلاحیتشان تائید شده برای انتشار در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌دهد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: فرمانداری‌ها از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت فرصت دارند اسامی داوطلبان نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را منتشر کنند.

,

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۳۷ شهر و ۴۰۷ روستا و تیره عشایری استان بوشهر برگزار می‌شود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه