اخبار داغ

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات استان:

رد صلاحیت ۲ نفر از کاندیداهای شورای شهر هشترود در هیات نظارت شهرستانی/ نتایج قطعی بعد از بررسی اعتراض ها اعلام خواهد شد

رد صلاحیت ۲ نفر از کاندیداهای شورای شهر هشترود در هیات نظارت شهرستانی/ نتایج قطعی بعد از بررسی اعتراض ها اعلام خواهد شد
مختار خوش پیمان گفت: در شهر هشترود از مجموع ۳۷ کاندیدای ثبت نام کرده ۳۵ نفر از سوی هیات نظارت شهرستان تائید صلاحیت شده اند اما در کل شهرستان و همچنین نظرکهریزی ۳۸ نفر تائید نشده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مختار خوش پیمان سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود و در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت صلاحیت کاندیداها در شورای شهر هشترود گفت: طبق قانون افرادی که صلاحیت آنها در شهرستان احراز نشده حق شکایت در ۲ مرحله را دارند و هیات نظارت استان نیز در حال حاضر به شکایات کاندیداهای تائید نشده در مرحله شهرستانی رسیدگی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

وی اظهار داشت: در مجموع شهرستان های هشترود و شهر نظرکهریزی ۶۹۲ کاندیدا ثبت نام کرده اند که ۶۵۰ نفر از سوی هیات اجرائی تائید، ۳۸ نفر رد صلاحیت و ۴ نفر نیز انصراف داده اند.

,

خوش پیمان افزود: از ۶۵۰ پرونده ارسالی به هیات نظارت شهرستانی نیز  ۶۴۶ نفر تائید شده و ۴ نفر نیز انصراف داده اند.

,

وی تصریح کرد: در شهر هشترود از مجموع ۳۷ کاندیدای ثبت نام کرده ۳۵ نفر از سوی هیات نظارت شهرستان تائید صلاحیت شده اند اما این آمار در کل شهرستان و همچنین نظرکهریزی ۳۸ نفر تائید نشده اند.

,

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات استان تاکید کرد: همانطوری که عرض کردم این نتایج قطعی نیست و در حال بررسی اعتراضات هستیم و نتایج قطعی نیز در وقت مقرر اعلام خواهد شد.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه