اخبار داغ

در دوره توجیهی نامزدهای شورای روستایی/

فعالیت در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی تبلیغات زودهنگام و خلاف قانون است

فعالیت در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی تبلیغات زودهنگام و خلاف قانون است
نامزدهای شوراهای اسلامی بخش‌های مرکزی و پیرسلمان اسدآباد در دوره توجیهی برای انتخابات پیش رو شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ یک دوره آموزشی توجیهی ویژه نامزدهای شوراهای اسلامی بخش‌های مرکزی و پیرسلمان اسدآباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

در این دوره آموزشی توجیهی سرپرست بخشداری مرکزی اسدآباد با  اشاره به اینکه انتخابات بزرگترین رخداد سیاسی در کشور ایران است، اظهار کرد: در واقع یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی استقرار حکومتی است که به واسطه رأی و درخواست مردم به وجود می آید.

,

علی ترابی به فلسفه وجودی شوراها اشاره کرد  گفت: شورا و مشورت در قانون اساسی و اصل هفتم این قانون به عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری در امور کشور بوده که بر آن تأکید فراوان شده است.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه مسئولان ملزم به اجرای تصمیمات شوراها در سطح شهر و روستاها هستند، گفت: در دهه‌های گذشته تشکیل شورا قانونمند نشده بود و با وجود این انقلاب و پای کار آمدن مردم قوت بیشتری گرفت.

,

سرپرست بخشداری مرکزی اسدآباد شورا را حلقه اتصال بین مردم و مسئولان خواند و افزود: این شوراها می‌توانند با کمک و مشورت مدم درتوسعه روستاها مشارکت کنند.

,

وی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات در انتخابات، گفت: مقدمات برگزاری انتخابات امسال از 25 اسفندماه سال گذشته توسط ستاد انتخابات شهرستان آغاز شده است و با ثبت نام افراد داوطلب و تایید صلاحیت‌ها مارحل بعدی که معرفی و تبلیغات است، در دستور کار قرار خواهد گفت.

,

, ,

ترابی از کاندیداهای شوراها در روستاها خواست با رعایت قانون نسبت به تخریب یکدیگر پرهیز کرده و انتخاباتی سالم را برای روستاهای خود رقم بزنند.

,

وی یادآور شد: اهالی روستاها هم نسبت به انتخاب افراد دین‌مدار، متدین و افرادی که توان برنامه‌ریزی در روستاها داشته باشند، اقدام خواهندکرد.

,

خرید و فروش آراء در انتخابات ممنوع، جرم و از نظر شرعی حرام است.

,

دادستان شهرستان اسدآباد هم با قدردانی از حضور کاندیداهای شوراها در انتخابات، گفت: این حضور نشانه تأیید نظام است.

,

هاجرپور با بیان اینکه باید انتخابات همراه با امنیت و آرامش برگزار شود، گفت: باید اخلال گران در برگزاری انتخابات به هر شکلی که باشد، برخورد قانونی خواهد شد.

,

وی به جرائم انتخاباتی اشاره کرد و گفت: خرید و فروش آراء در انتخابات ممنوع، جرم و از نظر شرعی حرام است.

,

دادستان شهرستان اسدآباد گفت: تبلیغات در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی قبل از اعلام رسمی تبلیغات خلاف قانون است و تبلیغات زودهنگام محسوب می‌شود.

,

نیروی انتظامی، تظمین کننده سلامت و امنیت انتخابات است

,

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد هم با اشاره به ایام فرارسیدن انتخابات در سالجاری، اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد به لحاظ امنیتی مسئله خاصی نیست و نیروی انتظامی تظمین کننده سلامت و امنیت انتخابات خواهد بود.

,

, ,

جمشیدی با بیان اینکه با افراد متخلف و بر هم زننده انتخابات و افشارگران اخبار و اطلاعات کاندیداها برخورد خواهد شد، گفت: گزارشاتی از حضور افراد از دیگر شهرستان در روز انتخابات داشته ایم که کاندیداها باید بدانند که از ورود این نوع افراد جلوگیری خواهد شد.

,

رعایت حق الناس آرای مردم هم برعهده برگزارکنندگان و هم کاندیداهاست

,

معاون فرماندار و سرپرست بخشداری اسدآباد هم با تأکید بر اخلاق‌مداری در انتخابات از سوی کاندیداهای شوراها، اظهارکرد: حضور در انتخابات و کاندیداتوری در شورا یک مسئولیت است که در واقع این مسئولیت پاسخگویی به سه نسل گذشته، حال و آینده خواهد بود؛ بنابراین افراد کاندیدا باید مراقب باشند.

,

یزدان آزرمی با اشاره به رهنمود رهبر انقلاب در خصوص حق الناس بودن آرای مردمی، گفت: رعایت این حق الناس نه تنها بر عهده برگزار کنندگان انتخابات بلکه برای نامزدهای شوراها یک امر مستلزم است.

,

وی با بیان اینکه کاندیداهای شوراها یک ضلع انتخابات را تشکیل میدهند، افزود: باید همه برای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و پرشور مشارکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه