اخبار داغ

مدیر اموزش و پرورش بوکان خبر داد؛

ساخت ۱۱ مدرسه توسط خیر تهرانی در بوکان

ساخت ۱۱ مدرسه توسط خیر تهرانی در بوکان
مدیر اموزش و پرورش بوکان در نشست خود با خبرنگاران از برچیده شدن هفت مدرسه کانکسی روستایی در بوکان توسط خیر مدرسه ساز تهرانی مهدی نجات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، احمد رحمانی از تعهد این خیر تهرانی برای ساخت هفت مدرسه در روستاهای این شهرستان که هنوز داری مدرسه کانکسی هستند خبر داد و عنوان کرد: همگی این مدارس یک کلاسه خواهند بود و با احداث این مدارس تعداد مدارس کانکسی بوکان از ۱۱ به ۴ عدد خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از کانی پرس، , کانی پرس,

وی ادامه داد: هزینه ساخت این هفت مدرسه بیش از۳۵۰ میلیون تومان است که این خیر تهرانی( مهدی نجات) کاملا متعهد به پرداخت آنان شده است.

,

رحمانی همچنین از ساخت و احداث چندین مدرسه دیگر نیز توسط مهدی نجات در بوکان خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون نیز این خیر تهرانی در حال احداث ۴ مدرسه دیگر روستایی بوده و پیش از آن نیز مدارس ۱۰ کلاسه کهریزه، شش کلاسه امیر آباد و ۳ کلاسه زاوا کیو را جهت تحصیل دانش اموزان بوکانی جهت یادگیری علم دانش احداث کرده است.

,

مدیر آموزش و پرورش بوکان خاطر نشان کرد: این خیر با احتساب هفت مدرسه ای که تعهد ساخت آنان را در سال ۹۶ داده است ۱۱مدرسه در نقاط مختلف بوکان احداث کرده است که یک حرکت ماندگار و تاریخی است.

,

این مدیر باسابقه بوکانی در ادامه سخنان خود از وجود ۸ مدرسه تخریبی در سطح شهر بوکان نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۸ مدرسه تخریبی با قدمت بالای ۵۰ سال در بوکان به صورت دو نوبته فعال هستند که به شدت نیاز به تعمیر  نوسازی دارند.

,

مدیر اموزش و پرورش بوکان همچنین از در حال احداث بودن ۷۸ کلاس درس در سطح شهرستان خبر داد و افزود: این مدارس بیشتر در نقاط حاشیه ای شهر و همچنین روستاهای پرجمعیت شهرستان در حال ساخت هستند.

,

احمد رحمانی ادامه داد: هم اکنون هیچ یک از مدارس بوکان تک نوبته نیست و برای این هدف نیاز به ساخت بیش از ۴۲۰ کلاس درس است تا بتوانیم از مدارس سطح شهر بوکان به صورت تک نوبته استفاده کنیم.

,

وی به تراکم ۲۶ درصدی دانش آموزان در سطح مدارس بوکان نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون و به صورت میانگین تراکم دانش اموزان در سطح کلاس های درس ۲۶ درصد است هر چند این تراکم در مناطق حاشیه ای شهر به ۴۰ درصد نیز می رسد.

,

رحمانی تصریح رد: هم اکنون در منطقه علی اباد به شدت با تراکم دانش اموز به ویژه در مطع ابتدایی  رو به رو هست که برای کاهش این تراکم نیاز به احداث چندین مدرسه است.

,

مدیر آموزش و پرورش بوکان در ادامه سخنان خود با تبریک آغاز هفته معلم از برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه بوکانی در روز ۱۳ اردیبهشت خبر داد و عنوان کرد: در این همایش که ساعت۱۶ روز ۱۳ اردیبهشت در فرهنگ سرای سیمرغ برگزار می شود از ۴۵ معلم نمونه شهرستانی تجلیل خواهد شد.

,

وی همچنین تصریح کرد: همگام با همایش معلمان نمونه بوکانی از ۲۰ بازنشته فرهنگی نیز تجلیل به عمل خواهد امد که ملاک این انتخاب تاریخ بازنشستگی این معلمان عزیز بوده است که سعی شده از قدیمی ترین معلمان بوکانی تجلیل شود.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه