اخبار داغ

نخستین زنگ ورزش کارگری در کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

نخستین زنگ ورزش کارگری در کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
نخستین زنگ ورزش کارگری به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر با حضور کارگران و مسئولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر نخستین زنگ ورزش کارگری با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل ورزش و جوانان ، مدیرکل فنی حرفه ای، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی، مدیر بانک توسعه تعاون، مدیر بانک رفاه کارگران، مدیر صندوق کارآفرینی امید، مدیر رئیس بیمه روستائیان و عشایر، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد و جمعی از کارگران در مجتمع تولیدی بین المللی دنا صنعت نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
در این همایش قائم مقام مدیر عامل مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت گفت: برگزاری برنامه ‌های ورزش همگانی یکی از اولویت های سلامت کارگران محسوب می شود.
,
 
,
قدرت الله حبیبی افزود: ورزش نقش بسزایی در شادابی، نشاط و همبستگی اجتماعی محیط ‌های کارگری دارد و لازم است کارفرمایان با توجه به اهمیت ورزش، اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.
,
 
,
وی اظهار داشت : افزایش بهره‌ وری و پویایی مراکز تولیدی و محیط‌ های کارگری از دیگر مزیت ‌های ورزش است.
,
 
,
حبیبی تصریح کرد: جامعه‌ای که مراکز تولیدی آن فعال باشند پویا خواهد بود و این پویایی در گرو نشاط، شادابی و سلامت نیروی کار است.
,
 
,
در ادامه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران گفت: ورزش به عنوان مفهومی مد نظر است که کمک به افزایش تولید در مراکز صنعتی و شادابی کارگران داشته باشد ، زیرا جامعه ای پویا است که مراکز تولیدی آن فعال و کوشا باشند.
,
 
,
صابر مظاهری با بیان اینکه ورزش چندین مزیت برای محیط های کارگری دارد، افزود : همبستگی اجتماعی محیط های کارگری با ورزش افزایش می یابد و وجود نیروی ورزش شادابی این مراکز را به دنبال خواهد داشت.
,
 
,
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: ورزش از سویی مشکل بهره مندی را در مراکز صنعتی برطرف می کند و از سوی دیگر به شادابی خانواده کارگری کمک می کند و در نهایت سلامت محیط های کارگری را به دنبال خواهد داشت.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه