اخبار داغ

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان :

صنعت ساختمان جایگاه مهمی در صنایع کشور دارد

صنعت ساختمان جایگاه مهمی در صنایع کشور دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان این مطلب که صنعت ساختمان جایگاه مهمی در صنایع کشور دارد گفت: در هر صورت تحقق درآمدها نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "حسینقلی قوانلو" رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در حاشیه افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان گفت: صنعت ساختمان جایگاه مهمی در صنایع کشور داشته و در رونق آن بسیار تاثیرگذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی با بیان این که سال 95 سال بسیار خوبی برای اقتصاد کشور بود، افزود: خوشبختانه رشد منفی صنعت ساختمان در سال گذشته کاهش پیدا کرده و امیدواریم این رشد در سالجاری مثبت شود.

,

"قوانلو" تصریح کرد: در اثر سیاست های مناسب دولت و محقق شدن درآمدهای دولت ، تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته و بویژه در اسفند ماه آن بسیار خوب بود که قطعا اثر خودش را در بخش های ساخت و ساز تا پایان تیر ماه خواهد گذاشت.

,

به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، سال 95 میانگین درآمد خانوارهای ایرانی بعد از مدتها از میانگین هزینه هایشان بالاتر رفت ، که امیدواریم این افزایش درآمد به توسعه فعالیتهای ساختمانی منجر شود.

,

این مقام مسئول در گلستان اظهار کرد: در هر صورت تحقق درآمدها نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد و با درایت دولتمردان ، درآمدهای مالیاتی دولت در سال 95 و همچنین درآمدهای نفتی آن بیش از پیش بینی بودجه ای دولت محقق شد و این سبب شد تا بسیاری از تزریق نقدینگی ها به پروژه های عمرانی کشور در سال 95 و بویژه در اسفند ماه سال گذشته صورت پذیرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال را سال خوبی برای فعالان عرصه ی ساخت و ساز می بینیم و امیدواریم که رشد و توسعه در این بخش را در سالجاری مشاهده نمائیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه