اخبار داغ

اعتراف اصلاح طلب کرد به شکست جریان اصلاحات:

امین پور: بیانیه 10 ماده ای دکتر روحانی در سال 92 اجرایی نشده است!

امین پور: بیانیه 10 ماده ای دکتر روحانی در سال 92 اجرایی نشده است!
عملکرد ضعیف دولت بخصوص در استان کردستان در حالی موجی از نارضایتی های عمومی را رقم زده است که اصلاح طلب کرد نیز در سخنان خود نمی تواند ان را پنهان کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، فرهاد امین پور روزنامه نگار اصلاح طلب در سخنانی که از طریق کانال ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تلگرام منتشر شده است معترف به شکست گفتمان اصلاحات شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی در این سخنرانی با بیان اینکه بی توجهی اصلاح طلب ها به گفتمان اصلاحات تردید این جریان را در انتخابات پیش رو رقم زده است افزوده: متاسفانه بدنه‌ی دولت وی خصوصاً در استانها به خاطر برخی ملاحظات و منفعت‌طلبی‌های شخصی حاضر به دفاع همه جانبه از گفتمان اصلاح‌طلبی نشدند.

,

این روزنامه نگار اصلاح طلب با انتقاد از مدیران استانی گفته است: مدیران استانی به واسطه منتسب ساختن خود به تفکر اصلاح طلبی به دنبال سهم خواهی در اداره استان بوده اند.

,

امین پور می گوید: در دو سال گذشته یک اظهار نظر سیاسی در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های هیچ مدیر استانی به چشم نمی‌خورد.

,

وی در ادامه به بیانیه‌ی ده ماده‌ای روحانی در خرداد ۹۲ اشاره کرده و گفته است: متاسفانه درصد بسیار ناچیزی از آن بیانیه‌ی امیدبخش اجرایی شده است.

,

وقتی کشتی اصلاحات سوراخ می شود

, وقتی کشتی اصلاحات سوراخ می شود,

اعترافات روزنامه نگار کرد اصلاح طلب به شکست جریان اصلاحات در استان کردستان و در سطح کلانی که در بند بند سخنان وی مطرح و ملموس می باشد نشان از اضطراب این جریان در انتخابات پیش رو دارد.

,

وحشت اصلاح طلب ها از اینکه روحانی نخستین رییس جمهور تک دوره ای در ایران اسلامی باشد می رود تا جریان اصلاحات را با تنش های داخلی غیرقابل کنترل روبرو سازد.

,

عملکرد نا امید کننده دولت تدبیر و امید در طول 4 سال گذشته در حالی موجی از نارضایتی عمومی را در جامعه ایجاد نموده است که فعالان اصلاح طلب نیز نمی توانند این حقیقت را در گفته ها و نوشته های خود پنهان سازند.

,

رکود، فقر، بیکاری، گرانی و نبود ظرفیت مناسب سرمایه گذاری بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته ای چون استان کردستان شرایطی را به وجود آورده است که اصلاح طلب های کرد نیز امیدی به آینده دولت تدبیر و امید ندارند و شرایط را در انتخابات پیش رو مناسب نمی بینند.

,

اظهارات امین پور شاید تنها بخشی از اعترافاتی باشد که پنهان نگه داشتن آنها دیگر در توان اصلاح طلب های کرد نیز نگنجیده است و باید دید در روزهای مانده به انتخابات چه انتقادات دیگری دامن گیز دولتمردان از سوی اصلاح طلب ها خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه