اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر:

نرم افزار معرفی شهدای دانش‌آموز در مشگین‌شهر رونمایی می‌شود

نرم افزار معرفی شهدای دانش‌آموز در مشگین‌شهر رونمایی می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر از رونمایی نرم افزار معرفی شهدای دانش‌آموز در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین،شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مشگین‌شهر با حضور مسئولان شهرستان در محل فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

در این جلسه اسکندری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه باید قدر قشر عطیم شهداء و ایثارگران را بدانیم گفت: با تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت کوشا باشیم.

,

 

,

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کنونی است و ملت ایران تا ابد مدیون جانفشانی‌های شهدا هستند چرا که امروزه با برکت خون شهدا توان موشکی ایران لرزه به دل دشمنان انداخته است.

,

 

,

وی تاکید کرد: ما باید شهدا را به عنوان منجی مقاومت، رشادت و فداکاری یاد کنیم.

,

 

,

اسکندری با اشاره به برنامه‌های روز جانباز در شهرستان گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز نامگذاری شده و این فرصتی مناسب است تا از جانبازان شاغل در ادارات تجلیل به عمل آید.

,

 

,

وی همچنین از برگزاری گردهمایی بزرگ جانبازان در شهرستان خبر داد و گفت: این گردهمایی همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) در محل تالار اندیشه شهرستان برگزار می‌شود.

,

 

,

در این جلسه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مشگین‌شهر از رونمایی نرم افزار معرفی شهدای دانش‌آموز در شهرستان خبر داد و گفت: خانم پریخانی از فرزندان شهید در این شهرستان است که این نرم افزار چند رسانه‌ای را طراحی کرده  و در روزهای آتی رونمایی می‌شود.

,

 

,

میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار مشگین‌شهر نیز با بیان اینکه کارها با شعار پیش نمی‌رود گفت: ما باید به عمق ایثارگری و شهارت واقف باشیم چرا که برای هر پست و مقامی در این کشور 72 شهید تقدیم نظام اسلامی شده است.

,

 

,

وی افزود: مسئولان باید در مقابل شهدا عملکردهای خود را نقد کنند و از شهدا درس عبرت بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه