روابط عمومی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز ضمن بیان خبر فوق اظهار داشت: این جلسه به منظور شناسایی، معرفی و بزرگداشت مفاخر و چهره های سرشناس دزفول تشکیل شد.

رییس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست یاد شده ابراز داشت: در جلسه ی حاضر تصمیمات خوبی در راستای تجلیل از مفاخر و نام آوران دزفول خصوصاً سرداران شاخص دوران دفاع مقدس اتخاذ گردید.

نادر سعادتی فرد ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بناست با برنامه ریزی و مدیریت صحیح در فرصتی مناسب نسبت به تجلیل از این عزیزان اقدام لازم صورت پذیرد.

وی ابراز امیدواری کرد به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد روز دزفول ، روز مقاومت و پایداری برنامه ی ویژه ای تحت عنوان نکوداشت نماینده ی فقید امام خمینی (ره) در دزفول؛ آیت الله قاضی دزفولی (ره) که نقش بسیار مهمی در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان دلاور و سرداران دفاع مقدس داشته اند برگزار شود.

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول متذکر گردید: این همایش بزرگ را در سالن شیخ انصاری (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار می نماییم.

سعادتی فرد اعلام نمود: از شخصیت های مهم کشوری، استانی و همچنین از سرداران و فرماندهان دوران پر افتخار دفاع مقدس جهت ایراد سخنرانی دعوت به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: امید است با برنامه ریزی و مساعدت مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان مراسم با شکوهی جهت بزرگداشت این چهره ی شاخص به منظور معرفی و الگو پذیری نسل جوان در سال جارى اجرا گردد.

در جلسه ی شورای مفاخر که در محل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار گردید، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس، جانشین فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج و چندی از مسئولین محلی این شهرستان حضور داشتند.

بزرگداشت