اخبار داغ

عضو شورای اسلامی روستای سیاهمزگی شفت:

اداره چای شفت در دست چند نفر می چرخد/بیشتر چای با کیفیت ما را به قیمت درجه ۲ می خرند

اداره چای شفت در دست چند نفر می چرخد/بیشتر چای با کیفیت ما را به قیمت درجه ۲ می خرند
عضو شورای اسلامی روستای سیاهمزگی، گفت: از سازمان چای گله مندیم زیرا با توجه به اینکه شهرستان دارای چند کارخانه چای می باشد اما اداره چای در شفت دست چند نفر است و چای ما باید از طریق شعبه های چای محل به شرق گیلان فرستاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی وحیدی  عضو شورای اسلامی روستای سیاهمزگی در گفتگو با صبح شفت، اظهار کرد:درمنطقه سیاهمزگی، چای تنها محصولی مهمی است که مردم عزیز دارند اما از سازمان چای گله مندیم زیرا با توجه به اینکه شهرستان دارای چند کارخانه چای  می باشد اما  اداره چای در  شفت دست چند نفر است و چای ما باید از طریق شعبه های چای محل به  شرق گیلان فرستاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت، ,

وی افزود: این درصورتی است که هر کارخانه چای که فعال باشد می تواند 100 نفر نیروی کار را در طول فصل سال به خدمت بگیرد و موجب اشتغال شود

,

عضو شورای اسلامی روستای سیاهمزگی بابیان اینکه دربحث تولید بهتر، چای در منطقه کوهستانی با کیفیت است و از نظر اقتصادی برای شهرستان ومردم بسیار با اهمیت است، گفت:  هر سال به علت کوهستانی بودن منطقه زمان بهره برداری چای منطقه خودمان با شرق گیلان حداقل 15 روز فاصله است.

,

وحیدی افزود: متاسفاته کارشناسان و مسئولین ومتولیان امر چای، در زمان خرید به دلخواه خود بیشتر محصول را به قیمت درجه 2 و کمترین مقدار را با قیمت درجه 1 بر می دارند با این توجیه که ۱۵ روز از خرید چای گذشته و کارخانه دار قبول نمی کند.

,

وی ادامه داد: آیا نمی شود تدبیری اندیشید که هر ساله در کارخانه جات چای  باز باشد؟

,

عضو شورای اسلامی روستای سیاهمزگی گفت: با توجه به اینکه دولت محترم هرساله اعتباری  برای مطالبات کشاوزان گذاشته است از مسئولین عزیز خواهشمندیم پیگیر مطالبات به حق مردم عزیز که دغدغه هر ساله کشاورزان چای بوده باشند.

,

وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مشکلاتی در مورد محصولات تولیدی دامداران و دیگر کشاوران نیز داشته وداریم امیدوارم با دلسوزی به مشکلات مردم عزیز منطقه ما رسیدگی بشود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه