اخبار داغ

ثبت یک طلاق به ازای ۵ ازدواج در آذربایجان غربی

ثبت یک طلاق به ازای ۵ ازدواج در آذربایجان غربی
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: در سال ۹۵ در ازای هر ۵ ازدواج، یک طلاق در این استان به ثبت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد حیرت انگیز در گفت و گو با اروم نیوز، آمارهای  طلاق و ازدواج در این استان را به این شرح اعلام کرد و گفت: تعداد ازدواج ها در سال ۹۵ برابر ۳۳۳۲۸ فقره و تعداد طلاق به ثبت رسیده ۶۶۸۱ فقره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی بیشترین ازدواج مردان را مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال عنوان کرد و تصریح کرد: بیشترین ازدواج زنان نیز مربوط به گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال می شود.

,

حیرت انگیز اظهار داشت: براساس اعلامیه های واصله از دفاتر و محاضر ازدواج و طلاق ۷/۲۲ درصد طلاق های ثبت شده زنان درسن ۲۰ تا۲۴ سالگی هستند و ۶/۲۵ درصد مردان در سن ۲۵ تا ۲۹ سال قرار دارند.

,

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: در سال ۹۵ در ازای هر ۵ ازدواج، یک طلاق در این استان به ثبت رسید.

,

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ تعداد ۶۷۴۲۹ واقعه ولادت در استان آذربایجان غربی به ثبت رسیده است افزود: از این تعداد ۳۴۹۳۰ نوزاد پسر و ۳۲۴۹۹ نوزاد دختر می باشد و نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در سال ۹۵ برابر۱۰۷است یعنی در ازای ثبت ولادت ۱۰۰دختر ، ولادت ۱۰۷پسر به ثبت رسیده است .

,

حیرت انگیز حدود ۳۰درصد از ولادتهای ثبت شده در سال۹۵ را مربوط به مادران با سن ۲۵ تا ۲۹ سال اعلام کرد.

,

مدیرکل ثبت و احوال آذربایجان غربی نام های محمد، ابوالفضل ،علی ،امیرعلی و امیرحسین برای پسران و  نام های فاطمه ،زهرا ،باران ، یسنا و اسرا را در صدر نام های انتخابی مردم برای فرزندان خود در سال ۹۵ عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه