اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

توجه به قشر کارگر اولویت مهم دولت ها باشد

توجه به قشر کارگر اولویت مهم دولت ها باشد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است دولت های حال و آینده توجه ویژه ای نسبت به جامعه کارگری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با گرامیداشت هفته کارگر، این قشر زحمت کش را بسیجیان بی مدعای عرصه تولید خواند و افزود: زنان و مردان کارگر همیشه و در همه حال با تلاش شبانه روزی خود برای آبادانی کشور تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز, ،,

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع حق و حقوق و مطالبات ، مسکن و خدمات رفاهی اولیه از مهمترین مطالبات این قشر است گفت: این مطالبات درحالی است که متاسفانه در دولت یازدهم حتی آجری نیز جهت ساخت مسکن برای این قشر درنظر گرفته نشده و بیمه بسیاری از کارگران لغو و حتی بیمه کارگران ساختمانی نیز کامل پرداخت نمی شود که این ظلم مضاعفی در حق آنها می باشد.

,

قاضی پور با ارزیابی از وضعیت اقتصادی کشور نمره دولت یازدهم را در این بخش منفی خواند و تصریح کرد: به هرحال دولت آقای روحانی دولت واردات است و دولت تولید نیست.

,

وی با اشاره به مشکلات کارگران ساختمانی یادآور شد: با توجه به اینکه در دولت روحانی مسکن دچار رکود شد در همین استان آذربایجان غربی تعداد زیادی از کارگران ساختمانی در ۶ ماهه سال یعنی در فصل کاری کمتر از ۱۵ روز کار داشتند.

,

قاضی پور گفت: حتی با توجه به رکودی که در بخش مسکن ایجاد شد بخش اعظمی از کارخانه ها و واحدهای تولیدی که با مسکن ارتباط مستقیم داشتند نیز زمین گیر شدند.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنابراین انتظار است دولت های حال و آینده توجه ویژه ای نسبت به جامعه کارگری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه