اخبار داغ

در شورای فرهنگ ایثار و شهادت مطرح شد:

برخی مدیران اجرایی فقط پشت تریبون ها شعار می‌دهند

برخی مدیران اجرایی فقط پشت تریبون ها شعار می‌دهند
نماینده جانبازان تربت جام گفت: برخی مدیران اجرایی در تریبون ها فقط شعار می دهند که باعث بی حرمتی ها در جامعه نسبت به ایثارگران می شود که این موضوع ما را رنج می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز؛ دو تن از جانبازان که به نمایندگی از ایثارگران امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در فرمانداری برگزار شد با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و با ابراز گلایه از نگاه مدیران بیان داشتند: برخی مدیران اجرایی در تریبون ها فقط شعار می دهند که باعث بی حرمتی ها در جامعه نسبت به ایثارگران می شود که این موضوع ما را رنج می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

مجتبی گل محمدی جانباز 70 درصد گفت: مسئولان برای شرکت در برنامه های گرامیداشت روز جانباز مثل دیگر مسائل ملی و مذهبی حضور چشمگیری ندارند و در سال گذشته با توجه به دعوت رسمی حتی یک مسئول در جمع جانبازان حضور نیافتند.

,

وی افزود: جانبازان که درد و رنج ناشی از دفاع مقدس را تحمل می کنند هیچگونه ادعایی ندارند و تنها توقع آنان دیدار مسئولان و ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت است که کمرنگ شده است.

,

گل محمدی یادآور شد: در برنامه های گرامیداشت روز جانباز آنان را از خانه به سالن نیاورند که هیچ تاثیری در روحیه ایثارگران ندارد بلکه ما را بیشتر دلگیر و خسته می کند.

,

در ادامه مجید گوهری جانباز 50 درصد و رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: برنامه های روز جانباز نباید برای تهیه گزارش و ظاهری برگزار شود بلکه دست اندرکاران باید روی اهداف جانبازان برنامه ریزی و مانور دهند.

,

وی افزود: جانبازان انتظار دارند مدیران در مواجعه با ایثارگران شعاری عمل نکنند و مثل گذشته در مراسم تجلیل از جانبازان مسئولان ردهای سوم و چهارم اداره را به محل همایش اعزام نکنند که هیچگونه اهمیتی ندارد و این امر سال هاست که در حوزه مدیریتی مشاهده می شود.

,

جانباز 50 درصد خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی نباید مسائل ایثار، شهادت، جانباز وخانواده شهید را با برنامه سیاسی و سیاست زدگی دخالت دهند؛ اجازه دهند این جایگاه در جای خودش باقی بماند.

,

گوهری تصریح کرد: جانبازان احتیاج به هدیه ندارند بلکه درد ما بی احترامی به ایثارگران است و در برخی مواقع مورد تهمت هم قرار می گیرند.

,

وی بیان داشت: جانبازان جان خود را ایثار کردند تا قانون در کشور اجرا شود و دنبال امتیازات دنیوی نستند و اگر من جانباز تخلفی کردم باید برخورد قانونی صورت گیرد.

,

جانباز 50 درصد ابراز داشت: مهمترین انتظار جانبازان بر خورد با بی عدالتی در سیستم مدیریت اداری کشوراست.

,

گوهری تاکید کرد: جانبازان زیر پرچم ولایت همچنان آماده جانفشانی در حفظ وحراست از دستاوردهای انقلاب هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه