اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خبرداد:

همودیالیز شاهرود مجهزترین مرکز دیالیز استان سمنان/کلینیک تخصصی دندانپزشکی در دامغان راه اندازی می شود

همودیالیز شاهرود مجهزترین مرکز دیالیز استان سمنان/کلینیک تخصصی دندانپزشکی در دامغان راه اندازی می شود
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از راه اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شهرستان دامغان طی سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شکراللهی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن تشریح فعالیت های هلال احمر استان در حوزه سلامت گفت: در حال حاضر علاوه بر انجام فعالیت های تخصصی در حوزه امداد و نجات، معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر نیز در حوزه ارتقاء سلامت جامعه فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در ادامه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان در راستای خدمات رسانی در موارد درمانی اقدامات زیر بنایی انجام می دهد.

,

وی با بیان اینکه این جمعیت در سطح استان خدمات مختلفی را در حوزه درمان و توانبخشی ارائه می کند، افزود: این جمعیت اهتمام ویژه ای به ارائه خدمت بی منت به شهروندان دارد.

,

همودیالیز شاهرود مجهزترین مرکز دیالیز استان سمنان

, همودیالیز شاهرود مجهزترین مرکز دیالیز استان سمنان,

شکراللهی با اشاره به اینکه مرکز همودیالیز رضویان شاهرود مجهزترین مرکز دیالیز در استان سمنان است، بیان کرد: بهترین دستگاه های همودیالیز جهان، سیستم گرمایش و سرمایش دی آر اف، سیستم برق هوشمند دی ام اس و... از امکانات این مجتمع تجاری درمانی است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان همچنین تصریح کرد: این مرکز هم اکنون با 12 تخت در دو نوبت کاری به 54 نفر از بیماران دیالیزی در شهرستان خدمات رایگان انجام می دهد.

,

مرکز فیزیوتراپی مکانیکی در شاهرود راه اندازی می شود

, مرکز فیزیوتراپی مکانیکی در شاهرود راه اندازی می شود,

شکراللهی از راه اندازی مرکز فیزیوتراپی مکانیکی در شاهرود خبر داد و گفت: این مرکز که قرار است طی سال جاری به بهره برداری برسد در بخش های  ارتز و پروتز به  مردم شاهرود خدمات رسانی خواهد کرد.

,

وی با اشاره به خدمات توانبخشی در سطح استان گفت: 4 مرکز جامع توانبخشی استان در بخش های  فیزیوتراپی، گفتار درمانی و کار درمانی به بیماران خدمات ارائه می دهند.

,

ارائه داروهای تک نسخه ای در داروخانه تخصصی هلال احمر استان سمنان

, ارائه داروهای تک نسخه ای در داروخانه تخصصی هلال احمر استان سمنان,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه داروخانه و مرکز فوریت های دارویی سمنان در سال 94 راه اندازی شد، گفت: در حال حاضر داروخانه تخصصی جمعیت هلال احمر استان داروهای عمومی، تخصصی و تک نسخه ای را برای مردم استان تامین می کند.

,

فعالیت 2 کلینیک تخصصی دندانپزشکی هلال احمر در استان سمنان

, فعالیت 2 کلینیک تخصصی دندانپزشکی هلال احمر در استان سمنان,

وی ارائه خدمات دندانپزشکی را از دیگر خدمات هلال احمر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در شهرستانهای شاهرود و گرمسار خدمات دندانپزشکی ارائه می شود .

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از راه اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شهرستان دامغان طی سال جاری خبر داد.

,

وی، اجرای برنامه ملی خادم ( خانواده آماده در مخاطرات ) را یکی از برنامه های بسیار مهم جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد : در این طرح آموزش به صورت خانه به خانه صورت می گیرد که در نهایت منجر به ارتقاء سطح سلامت در زمان وقوع حوادث و بلایا می شود.

,

شکراللهی در مورد سایر اقدامات هلال احمر در حوزه سلامت به اهداء خون توسط اعضاء داوطلب تامین بخشی از هزینه های درمانی افراد واجد شرایط ، عیادت و دلجویی از بیماران نیازمند ، اعزام کاروان سلامت به به مناطق محروم اشاره کرد و گفت : علاوه بر تامین فعالیت ها 12 پایگاه امداد و نجات جاده ای نیز در سطح استان بصورت شبانه روزی در خدمت به هموطنان فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه