اخبار داغ

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه خبر داد؛

اجرای سه پروژه در بافت‌های فرسوده شهر ملایر

اجرای سه پروژه در بافت‌های فرسوده شهر ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وعده‌های معاون وزیر راه سه پروژه فاضلاب کشی محله شمس آباد و ساخت دو پارک در بافت فرسوده شهرملایر اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره برگزاری نشست مشترک با مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: در این نشست وضعیت برخی پروژه‌های ملایر تعیین تکلیف‌شده و اعتبارات لازم برای آنان مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: آغار عملیات ساخت راه از گردنه آبدر به سمت آورزمان در محور ملایر به نهاوند در مسیری به طول پنج کیلومتر یکی از این مصوبات است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز عملیات آسفالت‌ریزی مسیر ملایر به بروجرد در سامن در ده روز آینده و  تملک زمین‌های حسین آباد شاملو  در مسیر جوکار به خیر آباد و آسفالت ریزی آن از دیگر مصوبات این نشست بود.

,

وی با اشاره به وعده های معاون وزیر راه برای اجرای سه پروژه در بافت‌های فرسوده شهرستان بیان کرد: در همین راستا دو پارک در محله‌های حاشیه نشین شهر ساخته می‌شود.

,

حجت الاسلام آزادی خواه اجرای شبکه فاضلاب محله شمس آباد را یکی دیگر از مصوبات این نشست عنوان کرد و افزود: این دو پارک در محله های شمس آباد و خیابان ولی بخشی ساخته می‌شود.

,

وی از ساخت مسجد در مسکن مهر خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مبرم این منطقه ساخت مسجد یکی دیگر از مصوبات این نشست بود که با در اختیار دادن زمین راه و شهرسازی یک مسجد در مسکن مهر ملایر خواهد ساخت.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه