اخبار داغ

حضور پاروزن هرمزگانی در دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام

حضور پاروزن هرمزگانی در دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام
دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان کشور، چهارشنبه روز گذشته با حضور پاروزن هرمزگانی به مدت چند روز در تهران آغار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ورزش۵؛ تیم ملی ایران در چارچوب اردوی تدارکاتی خود در دو بخش کایاک و کانو، با حضور دوازده قایقران در آب‌های آرام در قالب اردوی چند روزه از طرف تیم ملی قایقرانی ایران دعوت به تمرینات خود به این دوره از اردوی تدارکاتی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام بانوان کشور، چهارشنبه روز گذشته با حضور پاروزن هرمزگانی به مدت چند روز در تهران آغار شد.

,

هدیه کاظمی، پاروزن هرمزگانی به همراه یازده پاروزن دیگر به مدت ۲۰ روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین خواهند داشت و خود را برای رسیدن به امتیازات ویژه در مسابقات بین المللی ۲۰۱۷ آماده می کنند.

,

این اردو به جهت حفظ کیفیت و ارتقاء پاروزنان تیم ملی ایران برگزار شده است، تیم ملی ایران این مرحله از اردو را فرصتی طلایی برای قایقرانان خودتوصیف کرده است.

,

خواطرنشان شود؛ تیم ملی آب های آرام بانوان کشور در دو بخش کانو و کایاک خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه