اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

کشف 25 رأس دام سرقتی در هرسین

کشف 25 رأس دام سرقتی در هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از کشف 25 راس دام سرقتی و یک قبضه سلاح شکاری در تعقیب و گریز پلیس با سارق حرفه ای خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ همتعلی شکری در گفتگو با دیوانگاه اظهار داشت: به دنبال تماس فردی با مرکز فوریت های 110 پلیس مبنی بر سرقت 25 راس گوسفند در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی حومه به محل سرقت اعزام شدند و با بررسی صحنه سرقت و به دست آمدن سرنخ هایی از چگونگی سرقت و مسیر حرکت احشام، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, دیوانگاه,

 

,

وی با اشاره به آغاز تعقیب و گریز میان پلیس و راننده خودرو، اظهار کرد: مأموران پاسگاه حومه این شهرستان هنگام گشت زنی متوجه حرکات مشکوک یک دستگاه خودروی نیسان شدند که راننده به محض شنیدن دستور توقیف از سوی واحد گشت، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد، اما در نهایت با شگردهای پلیسی خودرو متوقف و راننده با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین با بیان اینکه 25 راس احشام مسروقه و یک قبضه سلاح شکاری کشف و همچنین یک دستگاه خودرو که در کار سرقت از آن استفاده می شد، توقیف شد، افزود : در این خصوص تحقیقات از مظنونان پرونده شروع و تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار دارد.

,

 

,

سرهنگ شکری در پایان خاطر نشان کرد: عدم توجه به توصیه های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس، زمینه ساز بروز سرقت بوده و لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت، توجه به توصیه های پلیس را مورد تاکید قرار دهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه