اخبار داغ

پایان رقابتهای لیگ امید کشور و کسب عنوان پنجمی برای ملوان

پایان رقابتهای لیگ امید کشور و کسب عنوان پنجمی برای ملوان
تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در هفته پایانی رقابتهای لیگ امید فوتبال کشور به عنوان پنجمی این رقابتها رضایت داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از افق انزلی  هفته بیست ودوم (پایانی ) لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور برگزار و نتایج زیر حاصل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  افق انزلی,

سپاهان اصفهان۰ – ۰ملوان بندرانزلی
نفت اهواز ۲ – ۶ فولاد خوزستان
گل های نفت اهواز :رامین داوودی – آرش بیات
گل های فولاد :یوسف کی شمس (۲گل ) -علی رضا خوش کفا -امید سیدعلی -علیرضا سواری-رضا نعامی
مس کرمان ۳– ۰صنعت نفت آبادان(نفت آبادان حاضر نشد )
شهرداری ارومیه۳ –۰ خونه به خونه بابل (خونه به خونه حاضر نشد )
ذوب آهن اصفهان۳ –۰ صبای قم (صبا حاضر نشد)
مس رفسنجان۱ –۵تراکتورسازی تبریز
گل مس:محمد جواد پرور
گلهای تراکتور :امیرحسین دبیری(۲گل) ،امیر اسدزاده -محمدرضا آزاده – رضا عودی

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

*گفتنی است تیم فوتبال امید خونه به خونه بابل ۲ هفته مانده به پایان رقابتها قهرمان لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور شد و تیم های شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان نیز به لیگ دسته یک سقوط کردند.

,

تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی نیز در پایان این دوره از رقابتها با کسب ۳۲ امتیاز در ، رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و این در شرایطی بود که در صورت حضور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم فوتبال مس کرمان این احتمال وجود داشت تا تیم فوتبال ملوان در ، رتبه چهارم جدول رده بندی به کار خود پایان دهد.

,

اما از نکات برجسته و قابل ذکر در تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی این بود که تعداد زیادی از جوانان آینده دار که می توانند تا سالها به تیم فوتبال بزرگسالان ملوان خدمت کنند در این تیم پرورش یافته اند و قدر یقین تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال امید ملوان می توانند در فصل آینده به تیم بزرگسالان ملوان راه پیدا کنند.

,

تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در فصل جاری تحت هدایت : احمد اسپندار سرپرست پیشکسوت ارزنده باشگاه ملوان – محمد قدیر بحری مربی موفق و پرتوان و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ملوان – فرامرز طهماسبی مربی دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان – اسمائیل دانشور و غلامه زکاله مربیان پرتلاش و محمد صداقت کیش مربی بدنساز دوست داشتنی تیم فوتبال امید ملوان به کار خود پایان دادند و  شایان ذکر است محمد صبر بخش و هوشنگ ابراهیمی نیز در فصل جاری به عنوان پزشکیار، در خدمت تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه