اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار:

وجود سه بیمارستان در رودبار یک تهدید است/ رودبار پزشک متخصص بومی ندارد

وجود سه بیمارستان در رودبار یک تهدید است/ رودبار پزشک متخصص بومی ندارد
مدیر اداره شبکه بهداشت ودرمان شهرستان رودبار، گفت: رسیدگی و تهیه امکانات و تجهیزات برای سه بیمارستان در یک‌شهرستان کار مشکلی است و این برای ما بیشتر به یک تهدید تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، صمد بختیار در نشست خبری تنها با چند تن از اصحاب رسانه رودبار که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با شروع هفته سلامت، طرح غربالگری ۴۶هزار نفر از بیماران بالای ۳۰ سال که دچار بیماریهایی چون: دیابت، فشار و چربی خون، سرطان دستگاه گوارشی و اعصاب و روان و…  را به اجرا گذاشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون خبر,

وی افزود: بهداشت مقدم بر درمان است لذا تمام دستگاههای متولی وغیر متولی امر باید به صورت هماهنگ این فرهنگ سازی را در بین خانواده ها وشهروندان ترویج دهند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار در پاسخ به این سوال که چرا پزشکان تخصصی تمایلی به ماندن در شهرستان را ندارند؟ گفت: در سطح شهرستان پزشک متخصص بومی نداریم و اگر هم داریم به دلیل درآمدها، پراکندگی شهرها و روستاها رغبتی به ماندن در درون شهرستان را ندارند.

,

بختیار ادامه داد: در بین خانواده ها شهرستان رودبار برای تحصیل در رشته پزشکی در راستای تخصصی استقبالی نداریم و خانواده ها می توانند دانش اموزان و دانشجویان خود را به آموختنن رشته پزشکی متخصص تشویق کنند.

,

به گفته وی در حال حاضر۲۲پزشک متخصص در بیمارستانهای شهرستان رودبار مشغول ارائه خدمات به بیماران هستند.

,

این مسئول با بیان اینکه وجود سه بیمارستان در شهرستان یک تهدید است تا فرصت، تصریح کرد: رسیدگی و تهیه امکانات و تجهیزات برای سه بیمارستان در یک‌شهرستان کار مشکلی است و این برای ما بیشتر به یک تهدید تبدیل شده است.

,

بختیار با بیان اینکه به دنبال متمرکز کردن بیمارستانهای شهرستان هستیم، بیان داشت: در این صورت هر تخصص به یک بیمارستان سپرده می شود و در صورت رضایت بیماران و مردم  در ارائه خدمات بهتر جلب می شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه