اخبار داغ

سخنگوی نیروی انتظامی:

درخواست ناجا از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری حادثه میرجاوه/ ادای احترام ناجا به شهدای مرزبانی

درخواست ناجا از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری حادثه میرجاوه/ ادای احترام ناجا به شهدای مرزبانی
سخنگوی نیروی انتظامی ضمن ادای احترام به شهدای مرزبانی ناجا، گفت: بی‌شک مسئولیت این حوادث بر عهده دولت پاکستان است و پلیس تا تعیین تکلیف این وضعیت، موضوع را پیگیری کرده و پیگیری جدی دستگاه دیپلماسی کشورمان را نیز خواهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سعید منتظرالمهدی اظهارداشت: در پی حمله ناجوانمردانه شماری از تروریست ها که هماره مترصد ضربه زدن و ناامن کردن کشور عزیزمان ایران هستند، متأسفانه در روز گذشته از داخل خاک پاکستان اقدام به آتش به سمت مرزبانان غیرتمند هنگ مرزی میرجاوه شد که تعداد 9 تن از مردان مرد و حارثان و حافظان مرزهای کشورمان به شهادت رسیدند .

وی افزود: بی شک مسئولیت این دست حوادث بر عهده دولت پاکستان است و قطعا پلیس تا تعیین تکلیف این وضعیت موضوع را پیگیری می نماید و از دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز خواهان پیگیری جدی این موضوع هستیم.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: ساعاتی پس از این اتفاق، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در منطقه حاضر و طی جلساتی با طرف پاکستانی ضمن اعلام مراتب اعتراض خود، آنها را مسئول این ناامنی دانسته و خواهان پیگیری این موضوع شد.

سردار منتظرالمهدی در خاتمه گفت: اینجانب به نمایندگی از سازمان بزرگ نیروی انتظامی، ادای احترام می کنم به روح بلند و ملکوتی مردان غیرتمند و جان برکف مرزبان نیروی انتظامی که تا پای جان از وجب به وجب خاک ایران سرافرازمان، محافظت می نمایند و همچنین برای خانواده آن عزیزان طلب صبر و شکیبایی از درگاه ایزد منان دارم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه