اخبار داغ

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:

واژگونی ال ۹۰ در محور اصفهان –دلیجان ۷ مصدوم داشت

واژگونی ال ۹۰ در محور اصفهان –دلیجان ۷ مصدوم داشت
دکتر راستین از واژگونی خودرو ال ۹۰ در محور اصفهان- دلیجان خبر داد و با اظهار تأسف گفت: در این حادثه هفت نفر دچار مصدومیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان .واظهار کرد:  امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی ال 90 به سامانه 115 اورژانس اطلاع داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

غفور راستین با بیان اینکه این حادثه در ساعت 8:40 صبح امروز (پنجشنبه) اطلاع داده شده بود، گفت: بلافاصله اکیپ‌های امدادی برای کمک به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

,

وی محل این حادثه را محور اصفهان به دلیجان عنوان کرد و با اظهار تأسف گفت: براثر واژگونی این خودرو، هفت نفر شامل دو مرد و سه زن دچار مصدومیت شده بودند.

,

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: نیروهای اورژانس سه نفر از مصدومان حادثه را به بیمارستان میمه و چهار نفر دیگر را به بیمارستان گلدیس انتقال دادند.

,

به گزارش صاحب‌نیوز، تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در سال 95 به 184 هزار و 720 مأموریت اعزام‌شده بودند که از مجموع مأموریت‌های انجام‌شده در این مدت رسیدگی به 57 هزار و 25 مورد تصادفی بوده است.

, صاحب‌نیوز,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه