اخبار داغ

مدیر مؤسسه فرهنگی معبر انزلی خبر داد:

آغاز ثبت نام دوره ویژه آموزش طب اسلامی در بندرانزلی

آغاز ثبت نام دوره ویژه آموزش طب اسلامی در بندرانزلی
سید مهدی حق شناس گفت: دروه ویژه آموزش طب سنتی با هدف تبلیغ دین اسلام و ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم از 14 اردیبهشت ماه در بندرانزلی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  افق انزلی دوره ویژه آموزش طب اسلامی از ۱۴ اردبیشهت تا ۵ خردادماه ۹۶ از سوی مؤسسه فرهنگی معبر در بندرانزلی برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره ها تا ۱۲۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  افق انزلی,

مدیر مؤسسه فرهنگی معبر انزلی و مجری این طرح با اشاره به اهمیت طب اسلامی اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه هایی در زمینه طب اسلامی همان هدفی است که آیت الله تبریزیان پدر این طب دنبال می کنند، در حقیقت هدف اصلی این طب اسلامی طبیب شدن نیست بلکه تبلیغ دین است.

,

سید مهدی حق شناس افزود: بسیاری از مردم به صورت تئوری اسلام را دیدند و آن را شنیده اند اما هرگز آن را به صورت عملی لمس نکرده اند، وقتی بیماری با یک داروی مختصر خوب می شود به اطرافیانش تبلیغ میکند که الم دین حق است.

,

وی با اشاره با تلبیغ دین در کنار آموزش طب سنتی تصریح کرد: علاوه بر درمان بیماری ها اکر سبک زندگی نیز تغییر یابد و اسلامی شود دیگر نیاز به هیچگونه دارویی نیز نخواهیم داشت.

,

حق شناس گفت: ما علاوه بر آموزش طب اسلامی در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی در دوره ها میخواهیم به هدف نهایی که آیت الله تبریزی برسیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه