اخبار داغ

در اولین جلسه توسعه مدیریت راهبردی شهرستان مطرح شد

مشکلات ابرکوه طبق برنامه چشم انداز توسعه پیگیری می شود/نیازهای اساسی مردم حول محور اقتصاد است

مشکلات ابرکوه طبق برنامه چشم انداز توسعه پیگیری می شود/نیازهای اساسی مردم حول محور اقتصاد است
فرماندار ابرکوه در جلسه توسعه مدیریت راهبردی شهرستان گفت: اساسی ترین نیازهای مردم ابرکوه، مشکلات اقتصادی است که باید با صورت عقلایی بررسی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سرو ابرکوه، صبح امروز اولین اولین جلسه توسعه مدیریت راهبردی شهرستان با حضور محمد رضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی و با محوریت شناسایی و تعیین اولویت نیازمندی های شهرستان، در محل فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرو ابرکوه,

در ابتدا سید نبی رسولی فرماندار شهرستان اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه بررسی نیازهای ضروری و مهم شهرستان که بیشتر حول محور اقتصاد است، با تأکید بر تحقق شعار سال و استفاده از نظر نخبگان و کارشناسان بوده تا بتوانیم در برابر مانع تراشی های بدخواهان، مقاومت کنیم.

,

رسولی تصریح کرد: باید وضعیت موجود را برای مردم تشریح کرده و با تشکیل جلسات پرسش و پاسخ، مشکلات را به صورت عقلایی بررسی و مرتفع کنیم.

,

در ادامه اعضای جلسه اولویت های شهرستان را رسیدگی به مشکل کم آبی به ویژه در بخش بهمن، بهداشت و درمان، راه های مواصلاتی، ایجاد اشتغال، ایجاد نشاط اجتماعی و ... مطرح کردند.

,

در خاتمه صباغیان با تأکید بر اینکه مشکلات شهرستان را با تکیه بر برنامه چشم انداز توسعه شهرستان پیگیری خواهیم کرد، افزود: در حال حاضر باید دید اساسی ترین نیازهای مردم که می توان در کوتاه مدت نسبت به آن اقدامی عملی انجام داد چیست، تا با استفاده از پتانسیل نماینده بتوانیم آنها را مرتفع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه