اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان:

آموزش ابتدایی محور توسعه کشور است/ موفقیت آموزش و پرورش اردستان در طرح جابربن حیان

آموزش ابتدایی محور توسعه کشور است/ موفقیت آموزش و پرورش اردستان در طرح جابربن حیان
جوانی گفت: آموزش و پرورش اردستان در برنامه های طرح جابربن حیان و طرح پلکانی فعالیت های خوبی داشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان اظهار کرد: 430 هزار دانش آموز پایه ابتدایی در مدارس استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

شهین جوانی امروز در مراسم جشن ستارگان برترین های علمی دوره ابتدایی در کانون شهید مفتح اردستان گفت: آموزش و پرورش اردستان در برنامه های طرح جابر و طرح پلکانی فعالیت های خوبی داشته، بنابراین انتظار می رود با پتانسیل های موجود در این زمینه فعالیت های بیشتری صورت گیرد.

,

وی با بیان اینکه تمام افتخارهای امروز در کشور  مرهون رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: پدران و مادران نیز زمینه ساز رشد و خردورزی دانش آموزان این سرزمین هستند.

,

جوانی با بیان اینکه یکی از رازهای موفقیت دانش آموزان خوب شنیدن و گوش دادن است، تصریح کرد: دوره ابتدایی اهمیت بسیار زیادی داشته و حتی اقتصاد دانان آموزش ابتدایی را محورتوسعه کشور می دانند.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان  روحیه خلاقیت، پرسشگری و کار تیمی را از فعالیت های دوران ابتدایی دانست و تصریح کرد: دانش آموزان در واقع با آموزش های لازم مهارت های زندگی را فرا می گیرند.

,

وی با بیان اینکه دانش آموزان با کسب تجربه مهارت های زندگی را تمرین می کنند، تصریح کرد: دانش آموزان بعد از دوران ابتدایی مهارت های زندگی را که کسب کرده اند با توانایی های فردی خود در جامعه اجرا می کنند.

,

طرح پلکانی تلاش یکی از طرح های زیبای آموزش و پرورش اردستان است

,

مدیرآموزش و پرورش اردستان در ادامه اظهار کرد: دوران آموزش ابتدایی یکی از حساس ترین پایه های آموزشی مورد نظر است.

,

عیسی شفیعی با بیان اینکه برنامه های ابتدایی باید با خلاقیت و نشاط آور باشد، تصریح کرد: طرح جابرن حیان اردستان با مشارکت 50 درصد دانش آموزان در شهرستان انجام شده و هر مدرسه با ارائه یک اثر به جشنواره راه یافته که در نهایت سه طرح برتربه مرحله استانی راه یافتند.

,

شفیعی با بیان اینکه طرح پلکانی تلاش یکی دیگر از طرح های زیبای آموزش و پرورش اردستان است، تصریح کرد: طرح پلکانی تلاش در شهرستان توسط آموزگاران انجام شده و مرحله شهرستانی آن با رقابت 280 نفردانش آموز به پایان رسیده است.

,

مدیر آموزش و پرورش شهر اردستان از مسابقات روان خوانی زبان محلی اردستان خبرداد و اظهار کرد: مسابقه روان خوانی زبان محلی اردستان برای اولین بار در شهرستان  اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه