اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت کاشان خبر داد؛

اعزام بیش از هزار بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم کاشان

اعزام بیش از هزار بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم کاشان
عمومهدی در نشست خبری امروز با خبرنگاران از اعزام یک‌هزار و ۱۷۷ نفر بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم در کاشان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و بعثت پیامبر اکرم(ص) از اعزام یک‌هزار و 177 نفر بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم در کاشان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

سرهنگ مرتضی عمومهدی افزود: 880 نفر در قالب اردوهای یک روزه، 186 نفر در قالب اردوهای 7روزه و 111 دانش آموز در قالب اردوهای 10 روزه به جهت بازسازی و زیباسازی مدارس به مناطق محروم منطقه کاشان اعزام شدند.

,

وی همچنین از اعزام 20 تیم پزشکی به مناطق محروم جهت ویزیت رایگان خبر داد و گفت: 40 مهندس کشاورزی طی اردوی سه روزه در جهت اجرای طرح همگام با کشاورز به روستاها به منظور افزایش محصولات کشاورزان اعزام شدند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان خاطرنشان کرد: تعداد بسیجیان کاشان در سال 94 به 110 هزار تن می‌رسید و در سال 95 این میزان به بیش از 120هزار نفر رسیده است.

,

عمومهدی گفت: بیش از 1هزار حلقه صالحین در رده های مختلف بسیج در کاشان فعال هستند که در هر حلقه حداقل 15 نفر به صورت فعال حضور دارند و در زمینه های عقیدتی، احکام، اخلاق، نماز و قرآن به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

,

وی با اشاره به چالش های موجود در کشور خاطرنشان کرد: اعتیاد، پیشگیری از فحشا، طلاق و حاشیه نشینی از جمله چالش های در کشور است و به همین جهت بسیج در حوزه اعتیاد با اجرای طرح کرامت، تربیت نیروهای متخصص به عنوان هادی در حوزه پیشگیری از فحشا، برگزاری کلاس و مشاوره رایگان در زمینه طلاق و رفع مشکلات حاشیه نشینان اقدامات لازم را انجام داده است.

,

وی با اشاره به دستاوردها و اقدامات صورت گرفته بسیج در حوزه ورزش تصریح کرد: 13 هیئت ورزش رزمی در کاشان ایجاد شده و در همین زمینه 10 گروه رزمی ذوالفقار در کاشان مشغول به فعالیت هستند و علاوه بر این موارد افتخاراتی همچون قهرمانی تیم فوتسال و کسب 17 مدال طلا در مسابقات ورزش زورخانه ای در سطح جهانی توسط بسیج این شهرستان به دست آمده است.

,

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به دریافت تسهیلات توسط بسیجیان ابراز کرد: 371 نفر به بانک های طرف قرار داد معرفی شده که از این میان 257 نفر از 5 میلیون تا 30 میلیون وام دریافت کردند که میزان وام دریافتی به 3 میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون تومان می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه