اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

توهین به امام رضا(ع) در اتاق فکر مدیران استان برنامه ریزی شده است/ اصلاح طلبان پیشینه سیاهی در اهانت به ائمه معصومین دارند

توهین به امام رضا(ع) در اتاق فکر مدیران استان برنامه ریزی شده است/ اصلاح طلبان پیشینه سیاهی در اهانت به ائمه معصومین دارند
امام جمعه ایلام گفت: در خطبه های نماز جمعه راجع به این قضیه که در اتاق فکر مدیران استان برنامه ریزی شده صحبت خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع  خبرنگاران با اشاره به هتاکی مجری اصلاح طلبان در ستاد انتخاباتی نامزد خاص اظهار داشت: این هتاکی آغاز فتنه جدید در استان ایلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: اصلاح طلبان همواره پیشینه سیاه و ظلمانی در هتاکی و اهانت به ارزش های دینی بویژه ساحت حضرات ائمه معصومین دارند.
 امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: اینها در چهار سال دوره ریاست جمهوری با اعتراض های شدید مواجه و عدم تحقق وعده ها و روی زمین ماندن آنها و معضل بیکاری و رکود اقتصادی نیز مزید بر علت شده است.
امام جمعه ایلام بیان داشت: کارنامه اصلاح طلبان و تجربه نشان می دهد که هر موقع امیدی برای پیروزی ندارند نقاب از صورت برداشته و دست به توهین به ارزش ها و باورهای دینی مردم بزرگ ایران اسلامی می زنند که فتنه ۸۸ نمونه و اوج توهین آنها بود.
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: دستگاه قضائی با ورود به این مساله باید این فرد هتاک و فاسد را دستگیر و به اشد مجازات برسانند.
وی در پایان ابراز کرد: فردا در خطبه های نماز جمعه بطور مفصل راجع به این قضیه که در اتاق فکر  مدیران استان برنامه ریزی شده صحبت خواهم کرد.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه