اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام اسلامشهر :

وظیفه سپاه در ایام انتخابات "تامین امنیت" و "تشویق به حضور حداکثری" است/نشست های بصیرتی برای حضور حداکثری برگزار می شود

وظیفه سپاه در ایام انتخابات "تامین امنیت" و "تشویق به حضور حداکثری" است/نشست های بصیرتی برای حضور حداکثری برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام اسلامشهر گفت: وظیفه‌ای که ما در حوزه انتخابات داریم، تشویق آحاد ملت برای حضور پررنگ و حداکثری در انتخابات است و این مهم فارغ از نگاه‌های سیاسی و حزبی مردم در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید امیر عبدالهیان در گفت‌وگو با خبرنگار اسلامشهر خبر با اشاره به فعالیت‌هایی که در حوزه فضای مجازی در سطح شهرستان اسلامشهر صورت گرفته است، اظهار داشت: تاکنون در خصوص پیشگیری از تخلفات در فضای مجازی دو جلسه در سپاه، یک جلسه در اداره ارشاد و یک جلسه در فرمانداری اسلامشهر با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهر خبر ,

وی گفت: فضای مجازی یکی از حوزه‌هایی است که در زمان انتخابات فعال می‌شود و به حضور حداکثری و شور و هیجان انتخاباتی کمک می‌کند و ما نیز به‌دنبال شور و هیجان انتخاباتی هستیم و آن را نفی نمی‌کنیم. اما باید توجه داشت فعالیت در فضای مجازی باید در چهارچوب قانون باشد.

,

فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام اسلامشهر تاکید کرد: فضای مجازی به‌طور کامل رصد می‌شود و وظیفه ما پیشگیری است ، اگر اقدامی صورت می‌گیرد در راستای پیشگیری است.

,

وی ادامه داد: کمیته پیشگیری از تخلفات در حوزه فضای مجازی به‌صورت هفتگی در حال برگزاری است. برخی از کارگروه‌ها حتی جلسات روزانه دارند.

,

عبدالهیان تصریح کرد: الحمدلله مردم اسلامشهر مردم فهیم و قانون‌مندی هستند ، ما در آینده نیز جلسه آگاه‌سازی با حضور نامزدهای انتخابات شورای شهر خواهیم داشت و مطمئن هستیم که به موارد مطرح شده در جلسه تمکین خواهند کرد و مشکل خاصی را نیز نخواهیم داشت.

,

 

,

تخلف‌هایی فضای مجازی مصادیق مجرمانه داشته باشند به دادگستری ارجاع داده می‌شود

, تخلف‌هایی فضای مجازی مصادیق مجرمانه داشته باشند به دادگستری ارجاع داده می‌شود, تخلف‌هایی فضای مجازی مصادیق مجرمانه داشته باشند به دادگستری ارجاع داده می‌شود,

وی افزود: بعضاً اگر گاهی تخلفی اتفاق افتاد در مرحله اول از باب تذکر و بحث ارشادی را داریم ، اگر خدایی ناکرده وارد مصادیق مجرمانه شدند در این مرحله به دادگستری ارجاع داده می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام اسلامشهر با اشاره به این‌که هدف ما پیشگیری و آگاه‌سازی است ، خاطر نشان کرد: نخستین وظیفه‌ای که ما در حوزه انتخابات داریم  تشویق آحاد ملت برای حضور پررنگ و حداکثری در انتخابات است و این موضوع فارغ از نگاه‌های سیاسی و حزبی مردم است.

,

عبدالهیان ادامه داد: وظیفه بعدی سپاه تامین امنیت هم در حوزه روانی و هم در سایر حوزه‌ها است و ما به‌عنوان یک عضو شورای تامین شهرستان وظیفه داریم با تمام توان به نیروی انتظامی کمک کنیم.

,

 

,

سپاه یک نهاد ولایت‌مدار و مجری قانون است

, سپاه یک نهاد ولایت‌مدار و مجری قانون است, سپاه یک نهاد ولایت‌مدار و مجری قانون است,

وی در پاسخ به این سئوال که برخی از رسانه‌ها از دخالت سپاه در مسائل سیاسی و احزاب سخن به میان می‌آورند، پاسخ داد: سپاه یک نهاد ولایت‌مدار و مجری قانون است قطعاً متولی امر خودش باید قانون را رعایت کند ما تکلیف شرعی و قانونی داریم و به‌هیچ عنوان در انتخابات، احزاب و گروه‍‍‌ها ورود پیدا نمی‍‌کنیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام اسلامشهر در پایان تصریح کرد: با توجه به این‌که بدنه گسترده‌ای از بسیج به ما پیوسته هستند ما تنها وظیفه ترغیب و تشویق به حضور حداکثری را داریم. علی‌رغم این‌که در هیچ حزب و گروه خاصی ورود پیدا نمی‌کنیم ولی برای حضور حداکثری  مردم در انتخابات نشست‌های  روشنگری و بصیرتی را در برنامه‌های خود خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه