اخبار داغ

توهین جلی‌تر برای رای بیشتر؛

انتخابات یا عرصه‌ی توهین به مقدسات؟

انتخابات یا عرصه‌ی توهین به مقدسات؟
فضای انتخاباتی کشور هر روز داغتر می شود، یکی به بهانه سوال از یک پژوهشگر، از داعشی و منافق حمایت می کند و دیگری توهین به مقدسات را پیش می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بی‌در و پیکر که این روزها بیشتر از همیشه نبود ابزارهای کنترلی بر روی آن‌ها حس می‌شود، به‌عنوان بزرگترین ابزار تبلیغاتی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به جولانگاه افراد و جریان‌هایی مبدل شده است که بی‌محابا و بدون توجه به خطوط قرمز جامعه ما، هر آنچه را که صلاح می‌دانند از رئیس جمهور دوره‌های قبل گرفته تا نامزدهای دوره‌ فعلی و فراتر از همه این‌ها به مقدسات مردم نثار کنند، بی آنکه ترسی در دل داشته باشند که احتمالا مورد غضب مردم یا احیانا حاضرین در این مجالس و فضاها قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها در جنوب غرب کشور که صراحتا خودشان را اصلاح طلب معرفی می‌کردند، ظاهرا بهانه‌ای شد تا برخی از فضای باز انتخاباتی این روزهای کشور سوء استفاده کرده و با بازی گرفتن ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم السلام مثلا طنز گونه به یکی دیگر از نامزدها توهین کنند.

,

آنچه در متن این به اصطلاح نامه به امام رضا علیه السلام آورده شده است آنقدر سخیف هست که مردم ما از کنار آن عبور کنند اما مطمئنا همه کسانی که دل در گرو محبت اهل‌بیت (ع) دارند از شنیدن این اراجیف دل آزرده شده و خواستار پاسخی در خور از طرف مسئولین و به ویژه کاندیدای منتسب به این دفتر و جریان اصلاح طلب هستند که حداقل از این موضوع اعلام برائت کنند.

,

همه می دانیم احدی از شیعیان اهل‌بیت علیهم السلام با این سخنان سخیف نسبت به ائمه دلسرد نمی‌شود اما تابو شکنی توهین به امام رضا علیه السلام در ایرانی که همه ما آن حضرت را ولی نعمت خود می‌دانیم در واقع فضا را برای توهین‌های بیشتر و رکیک‌تر آماده می‌کنند و سطح حساسیت جامعه را برای این دست اراجیف بالاتر می‌برند.

,

اما سخنی کوتاه هم با این دست افراد که شاید فکر می‌کنند با این توهین‌ها و اقدامات احتمالا می‌توانند رای بیشتری از مردم را دور پلیدی‌های خودشان جمع کنند.

,

سال 88 را خوب به یاد داشته باشید. برخی فتنه‌گران در کشور جولان می‌دادند و هرچه می‌خواستند بر مسئولان گذشته و آن زمان کشور می تازیدند و احتمالا فکرش را هم نمی‌کردند که روزی دست سنگین مردم ایران سیلی محکم به گوششان خواهد نواخت تا برای همیشه سرخی این تنبیه را همراه داشته باشند.

,

وقتی فتنه گران در عاشورای معروف سال 88 به هیئت‌ها، عزاداران و پرچم‌های سیدالشهدا علیه السلام توهین کردند، در واقع کاسه صبر مردم را لبریز کردند و خوردند آن سیلی معروف 9 دی را. البته همان زمان هم زعمای فتنه‌گرشان از آن‌ها اعلام برائت نکردند و برای همیشه این ننگ را هم بر پیشانی خودشان چسباندند.

,

در هر حال جهت یادآوری که اگر بخواهید صبر مردم را در برخورد با هتاکان به ساحت ائمه اطهار بسنجید سخت در اشتباهید و آزموده را آزمودن خطاست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه