اخبار داغ

از سوی گروه جهادی مؤسسه خیریه محمد رسول الله انجام شد

ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی در منطقه محروم قاسمعالی پارسیان/ بیش از 500 نفررایگان ویزیت شدند+تصاویر

ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی در منطقه محروم قاسمعالی پارسیان/ بیش از 500 نفررایگان ویزیت شدند+تصاویر
پزشکان گروه جهادی مؤسسه خیریه محمد رسول الله با ورود به منطقه محروم قاسمعالی پارسیان بیش از 500 نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛وضعیت اقتصادی بسیاری از مردم روستای قاسمعالی پارسیان به‌گونه‌ای است که حتی مایحتاج ضروری زندگی را به‌سختی تأمین می‌کنند و به‌تبع آن هزینه‌های درمانی جایی در سبد اقتصادی و مالی این مردمان مستضعف ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, پارسیان خبر,

در راستای خدمت رسانی به روستاها و  مناطق محروم کشور یک گروه جهادی از مؤسسه خیریه محمد رسول الله سپاه شامل چشم پزشک و دندان پزشک به مدت سه روز در شهر پارسیان و روستای قاسمعالی  مستقر و به ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم پرداختند.

,

بهزاد ملک پور مسئول اکیپ اعزامی گفت:ویزیت،معاینه چشم،ارائه عینک، عصب کشی ،پر کردن دندان و جرم گیری از جمله خدماتی می باشد که به صورت رایگان به مردم ارائه می شود.

,

اسحاق مؤذن نسب، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پارسیان در این باره گفت:مشکلات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم زیاد است و لازم است تمامی دلسوزان نظام در جهت رفع محرومیت تلاش بیشتری داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه بیش از  500 نفر از نیازمندان ومحرومان مناطق پارسیان وروستای قاسمعالی به صورت رایگان ویزیت شده اند تصریح کرد: در آینده ای نزدیک نیز طبق هماهنگی های انجام گرفته،یک اکیپ کامل وجامع از پزشکان ومتخصصین برای دیگر نقاط محروم شهرستان برای خدمات رسانی رایگان حضور خواهند یافت.

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پارسیان افزود:علاوه بر خدمات پزشکی رایگان، در صورت نیاز، جراحی بیماران نیز با همکاری سپاه پاسداران به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

,

یکی از اهالی روستای قاسمعالی که از این اقدام خداپسندانه سپاه اظهار رضایت می کرد در این باره به خبرنگار ما گفت: برپایی اینگونه امکانات درمانی رایگان،از سوی سپاه باعث خوشحالی مردم در مناطق محروم شده چراکه با این کار هزینه درمان آنها و دیگر مشکلات آنها در بحث سلامت کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه