اخبار داغ

عضو کمسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

ضرورت اصلاح نظام بانکداری/ بانک‌ها از اقتصاد مولد حمایت نمی‌کنند

ضرورت اصلاح نظام بانکداری/ بانک‌ها از اقتصاد مولد حمایت نمی‌کنند
عضو کمیته شورای پول و اعتبار کمسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک ها اکنون در بخش اقتصادی وظیفه خود را بخوبی انجام نمی دهند و نمی توانند حمایتهای لازم را از اقتصاد مولد داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی در گفت‌گو با پرستوها، اظهار کرد: حدود چهار سال است که در مجلس شورای اسلامی به دنبال طرحی هستیم که وظیفه اش اصلاح نظام بانکی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

عضو کمیته شورای پول و اعتبار کمسیون اقتصادی مجلس افزود: نظام بانکداری از جهات مختلف در معرض آسیب است و اقدام عاجلی برای آن باید انجام شود همانطور که برخی مراجع ایراداتی را به سود های بانکی وارد کرده اند.

,

وی ادامه داد: بانک ها اکنون در بخش اقتصادی وظیفه خود را بخوبی انجام نمی دهند و نمی توانند حمایتهای لازم را از اقتصاد مولد داشته باشند.

,

حجت الاسلام بحرینی ادامه داد: قانون اصلاح نظام بانکی به نتیجه نرسید اما در مجلس دهم با ۲۲۵رای نماینده کار ادامه پیدا کرد و کلیاتش در کمیسیون اقتصادی تصویب و به کمیته پول و سرمایه و بازار سرمایه ارجاع شد تا جزئیات آن بررسی شود.

,

وی افزود: در تهران جلسات بسیاری داشتیم که به جهت حجم مباحث جدی   کار به کندی پیش می رفت از این رو جلساتی را در ۴روز و۱۶نشست تخصصی طرح ریزی کردیم تا در کار تسریع شود.

,

عضو کمسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: هدف این است باحضور نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله بانک مرکزی،اتاق تعاون  اتاق  بازرگانی، وزارت اطلاعات و دستگاه های مرتبط طرح بانکداری جمهوری اسلامی برای ارائه در صحن علنی آماده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه