اخبار داغ

سعیدی کیا:

خدمتگزار مردم هستم/خدمت خالصانه توشه ای برای آخرت است

خدمتگزار مردم هستم/خدمت خالصانه توشه ای برای آخرت است
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراسم اهدای اسناد املاک علوی به مردم شرق گلستان گفت: خدمت صادقانه و خالصانه توشه ای است برای آخرت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، در حاشیه جالب از مراسم اهدای اسناد املاک علوی, محمد سعیدی کیا در جواب مجری که او را "دکتر سعیدی کیا" خطاب کرد, گفت: "من دکتر نسیتم, خدمتگذار مردم هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

وی با بیان اینکه 600 مورد از 2 هزار و 500 سند اهدا شده به مردم املاک کشاورزی با مساحت 750 هکتار است, افزود: این اسناد به صورت رایگان است و به دستور رهبر معظم انقلاب  به مردم کم درآمد اهدا می شود.

,

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه افزود: مردم برای ما دعا کنند تا بتوانیم صادقانه و خادمانه خدمت کنیم که توشه ای برای آخرت خواهد بود.

,

سعیدی کیا با تاکید بر حضور مردم در انتخابات, افزود: مردم در انتخابات علاقه مندی خود را به نظام و سرنوشت خود نشان خواهند داد، هرگاه من در میان این مردم قرار می گیرم خستگی از تنم بیرون می رود و پر نشاط می شوم.

,

گفتنی است این مراسم در دهستان آق آباد از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد که استاندار گلستان، امام جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند و 14 فقره از اسناد را به روستائیان حاضر در مراسم اهداء شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه