اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

تحقق اهداف انقلابی مستلزم انتخاب کاندیدای اصلح است

تحقق اهداف انقلابی مستلزم انتخاب کاندیدای اصلح است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شرکت حداکثری در انتخابات مدنظر مقام معظم رهبری است و اگر حضورمان حداکثری باشد پشتوانه نظام و حکومت است و در عین حال مشارکت حداکثری برای تقویت مبانی انقلاب ضروری است ، رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نیازمند انتخاب شخص اصلاح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار سایت قم فردا،با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از مزایای انقلاب اسلامی این است که مردم ایران از اوائل  پیروزی انقلاب مشارکت خوبی در سرنوشت خود داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت قم فردا،, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

 وی با تاکید بر لزوم تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب افزود: مردم همواره  رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار می دهند و بر اساس آن برای تعیین سرنوشت خود مشارکت بسیار خوبی دارند.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بیگانگان قصد دارند با تبلیغات مسموم ملت ایران را مایوس کرده و انتخابات را بی ثمر جلوه دهند اما باید قبول کنیم عدم حضور در انتخابات به ضررمان است و حضور در انتخابات سبب خیر و صلاح دین و دنیای مان می شود.

دیرباز ابراز داشت: شرکت حداکثری در انتخابات  مدنظر مقام معظم رهبری است و اگر حضورمان حداکثری باشد پشتوانه نظام و حکومت است و در عین حال مشارکت حداکثری برای تقویت مبانی انقلاب ضروری است ، رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نیازمند انتخاب شخص  اصلاح است.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به شاخص های کاندیدای اصلح اظهار داشت: اصلح کسی است که انقلابی و چالاک باشد و برای زندگی مردم برنامه داشته باشد، مردم باید با کمک روحانیون و معتمدین خود شخص مورد نظر را انتخاب کرده و به وی رای دهند.

,
,
,
,
,

 وی بیان داشت: اگر شخص خوبی انتخاب نشود پس از انتخاب شدن از وی انتقاد می کنیم پس به جای این کار باید در انتخاب خود دقت کنیم تا بتواند مشکلات کشور را حل کرده و کشور را زیر نظر مقام معظم رهبری و به صلاحدید ایشان هدایت کند به سمت امید و خیر و پیاده کردن آموزه های دینی گام بردارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه