اخبار داغ

طرح ویزیت رایگان پزشکی در گرمی اجرا شد / ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق محروم گرمی

طرح ویزیت رایگان پزشکی در گرمی اجرا شد / ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق محروم گرمی
به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با همکاری بهداری گرمی و شبکه بهداشت این شهرستان طرح ویزیت رایگان و کمک به محرومان این منطقه به مرحله اجرا درآمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، بمناسبت گرامیداشت هفته سلامت اکیپ پزشکی و خدمات درمانی سپاه حضرت عباس (ع) استان با همکاری بسیج سازندگی و بهداری سپاه گرمی با حضور در روستاهای  بخش مرزی موران گرمی خدمات پزشکی و درمانی رایگان به محرومان ارائه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار، , سیفار، , سیفار, سیفار,

 

,

فرمانده سپاه گرمی اظهار داشت: در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به سلامت افراد نیازمند و محروم بهداری سپاه اردبیل و گرمی با برنامه‌ریزی و تعامل با مرکز بهداشت برنامه ویزیت رایگان را در مناطق محروم این شهرستان در طول سال اجرا می‌کند که این اقدام به مناسبت هفته سلامت نیز به مرحله اجرا درآمد.

,

 

,

سرهنگ نوری گفت: به همین مناسب پزشکان بسیجی با حضور در بخش مرزی موران نسبت به ویزیت رایگان افراد محروم اقدام کردند که در این راستا 150 قلم دارو رایگان به ارزش 250میلیون ریال خدمت رسانی شد.

,

 

,

وی افزود: بسیج مصداق کامل شهادت، ایثارگری و عشق به خدا است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خیرات و برکت‌های فراوانی است و در تمامی میادین خدمت و حفظ ارزش های نظام حضوری پررنگ داشته است.

,

 

,

سرهنگ نوری هدف از اینکار را محرومیت زدایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اقشار کم درآمد عنوان کرد و گفت: معمولا منطقه ای برای اجرای این نوع طرح ها انتخاب می شود که بدلیل کمبود امکانات، به مرکز درمانی مجهز دسترسی ندارند.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه