اخبار داغ

مراحل ترمیم و مقاوم‌سازی ملخ ماکت بالگرد میدان شهید چله دوان انجام شد

ایمن‌سازی ماکت بالگرد شهید چله‌دوان پس از حادثه طوفان شدید + تصاویر

ایمن‌سازی ماکت بالگرد شهید چله‌دوان پس از حادثه طوفان شدید + تصاویر
نماینده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با حادثه جداشدن ملخ ماکت بالگرد شهید چله‌دوان بر اثر طوفان شدید چند روز گذشته گفت: این قبیل حوادث طبیعی بوده و از کنترل انسان خارج است و امیدواریم که دیگر از این قبیل حوادث رخ ندهد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسمائیل مهرآذین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز، در ارتباط با حادثه جداشدن ملخ ماکت بالگرد شهید چله‌دوان بر اثر طوفان شدید چند روز گذشته اظهار داشت: این قبیل حوادث طبیعی بوده و از کنترل انسان خارج است و امیدواریم که دیگر از این قبیل حوادث رخ ندهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز,

وی گفت: با توجه به طوفان شدید چند روز پیش در تهران که با سرعتی ۷۵ کیلومتر اتفاق افتاد متاسفانه شاهد خساراتی به ماکت بالگرد در میدان شهید چله دوان باقرشهر بودیم.

,

نماینده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پس از اطلاع‌رسانی به سامانه فرماندهی هوانیروز توسط شهرداری باقرشهر و امور ایثارگران این شهرداری ، سریعاً تیم فنی هوانیروز وارد کار شد و اقدام به تعمیرات اساسی در قسمت ملخ، ایمن‌سازی و فیکس کردن ملخ در محل سانحه ، عملاً این مشکل برطرف شد.

,

وی بیان داشت: این قبیل حوادث طبیعی بوده و از کنترل انسان خارج است و امیدوار هستیم که دیگر از این قبیل حوادث را نداشته باشیم .

,

مهرآذین در ارتباط با برآورد هزینه‌های این حادثه تصریح کرد: این سانحه طبیعی هزینه و خسارت جانی نداشت و ملخ قبلی پس از ترمیم و مقاوم سازی در محل خود نصب شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه