اخبار داغ

واکنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام به سخنانش در شب عید مبعث:

مخاطبانم خبرنگاران بودند نه شخص خاصی/هیچ کسی نمی تواند میان مسئولان و ائمه جمعه فاصله بیاندازد

مخاطبانم خبرنگاران بودند نه شخص خاصی/هیچ کسی نمی تواند میان مسئولان و ائمه جمعه فاصله بیاندازد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام در واکنش به سخنان خود در جشن شب عید مبعث گفت:مخاطبانم خبرنگاران بودند نه شخص خاصی و هیچ کس نمی تواند میان ائمه جمعه و مسئولان فاصله بیاندازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام  جشن عید مبعث پیامبر مهربانیها در شهر چرام به مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و در این جشن مدیر ارشاد چرام به دفاع از کنسرت ها و دولت پرداخت و گفته بود: سایت ها و اصحاب رسانه دوربین های خود را بر روی ناموس مردم زوم نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

وی افزود: برخی بیان می کنند که برگزاری کنسرت عین بداخلاقی است و اسلام را در خطر می دانند ولی اسلام با چنین کارایی به خطر نمی افتد.

,

مدیر ارشاد اسلامی چرام در ادامه گفت: اگر این افراد به دنبال اسلام حقیقی و واقعی هستند رسانه یا سایتی را که چنین مطلبی را نشر داده است را باز خواست کنید.

,

خردمند به دولت گذشته اشاره داشت و اظهار کرد:شما نگاه کنید که برگزاری کنسرت ها در دولت قبل چگونه بوده و در دولت فعلی چطور است.

,

وی افزود:کنسرت ها برای برگزاری از نهادهای امنیتی و اداره ارشاد اسلامی مجوز گرفته و سپس برگزار می شود، حال در جمعیتی سه یا چهار هزار نفری امکان دارد که خواهری یا مادری از مادران خودمان به سهو چادرش پایین بیفتد.

,

وی اضافه کرد: اما این مسئله دلیل بر زیر سوال بردن دولت نشده و باعث شد که برخی از آب گل آلود ماهی بگیرند و دولت را تخریب کنند.

,

خردمند اظهار کرد:تقاضا می کنیم از عزیزانی که با برگزاری کنسرت ها مخالفت می کنند بدانند که مردم و جامعه نیاز به شادی دارد و مطمئن باشید با برگزاری این کنسرت ها اسلام به خطر نمی افتد.

,

وی  در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر به دولت گذشته اشاره داشت و تصریح کرد: در دولت قبلی که هاله ای از نور را مشاهده می کردند و سرمایه ی دولت و کشور را به تاراج می بردند، آیا آن زمان اسلام در خطر نبود؟آیا از خانواده معظم شهدا خجالت نمی کشیدند؟

,

این مسئول ادامه داد:حال برخی دوستان از تریبون های مختلف برای برگزاری یک کنسرت بیان می کنند که فلان اداره یا مسئول باید خجالت بکشد.

,

حال رئیس اداره فرهنگ و ارشاد چرام با ارسال جوابیه ای به این رسانه خبری ضمن تشکر و سپاس  از اصحاب رسانه و سایتهای محلی، اظهار کرد: گلایه من از خبرنگاران سایتها برای رعایت اخلاق و انصاف در نشر مطالب و اخبار است.

,

وی افزود:عده ای سودجو و فرصت طلب دنبال نفاق نباشند چرا که هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری مخاطب حرفهای حقیر نبوده است و رسالت ما در برپایی جشنها رضایت و شاد بودن عموم مردم است.

,

 مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان چرام در ادامه بیان کرد: از آن جا که امام جمعه محترم بعنوان رئیس و فرماندار بعنوان نایب رئیس و مدیر فرهنگ و ارشاد بعنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی می باشد، تمام فعالیتهای فرهنگی شهرستان با کمک و همکاری فرماندار و امام جمعه محترم پدر معنوی شهرستان انجام می گیرد.

,

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: برای هر چه بهتر برگزار کردن کارهای فرهنگی، وظیفه ما تعامل با مسولین و ائمه جمعه می باشد نه تقابل با آنها و اگر عده ای فکر میکنند که بتوانند بین ائمه جمعه و مدیران فاصله بیندازند سخت در اشتباه هستند.

,

وی درپایان افزود: این را هم بدانند که مسئولین و ائمه جمعه لازم و ملزوم  و مکمل همدیگرند.

,

به مرجع ترین کانال تلگرامی چرام بپیوندید:

,

https://telegram.me/akhbarchoram

, https://telegram.me/akhbarchoram,
 
,
 
,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه