اخبار داغ

با رمز «یا محمد رسول الله(ص)»؛

یگان های رزمایش بزرگ مدافعان حرم گرگان در مواضع خود مستقر شدند

یگان های رزمایش بزرگ مدافعان حرم گرگان در مواضع خود مستقر شدند
تمامی یگان ها و گردان های رزمایش بزرگ و 4000 نفری مدافعان حرم شهرستان گرگان پس از صبحگاه اقتدار در مواضع خود مستقر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ دقایقی پیش تمامی یگان ها و گردان های «امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت المقدس، گردان رزمی تبلیغی طلاب ، کوثر و یگان های متخصصین و اقشار» با فرمان فرمانده سپاه ناحیه گرگان و با رمز «یا محمد رسول الله(ص)» در مواضع خود در رزمایش بزرگ مدافعان حرم مرکز استان گلستان مستقر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو؛ ,

این رزمایش صبح امروز با برگزاری صبحگاه اقتدار و با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان(سردار صادقی)، فرماندار گرگان(سیدعباس حسینی) و اعضای شورای تامین شهرستان و بسیج محلات و اقشار کار خود را آغاز کرد.

,

شب گذشته بسیجیان آماده به رزم و دفاع شهرستان پس از یک روز شرکت در کارگاه های سازماندهی، به صورت نمادین مانند تمام رزمندگان جان به کف وصیت نامه نوشتند و در محدوده حوزه ها و پایگاه های بسیج پیاده روی همگانی انجام دادند.

,

سرهنگ سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه شهرستان گرگان هدف از نامگذاری این رزمایش بزرگ به نام نامی و پر اقتدار مدافعان حرم را آمادگی همه جانبه بسیجیان جان بر کف همچون مدافعان حرم آل الله در برابر تمامی تهدیدات متصور بیان کرد.

,

وی تأکید کرد: مدافعان حرم مدافعان حریم هستند مدافعان حریم ولایت مدافعان حریم ناموس و وطن و مدافعان حریم اعتقاد و امنیت ملت، این بسیجیان در این رزمایش به تمامی دشمنان نشان می دهند که اگر قصد تعدی به تمامی این حریم ها داشته باشند چشمان آنها را از کاسه درخواهند آورد.

,

سرهنگ مهاجر با اشاره به حال و هوای شهدایی استان و تشییع چهار شهید مدافع حرم استان در ماه نخست سال جدید، گفت: بسیجیان آمدند در دل تشییع بگویند مطمئن باشید ما هستیم و دفاع خواهیم کرد و گوش به فرمان مولایمان هستیم.

,

گفتنی است گردان و یگان ها با سناریوهای «عملیات تاخیری، عملیات ضدکمین، عملیات بازپس گیری، دفاع از مراکز حساس و مهم و عملیات هلی برن» قدرت نمایی خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه