اخبار داغ

فرمانده سپاه گرگان:

بسیج همواره برای دشمن بیم آفرین و برای دوستان امیدآفرین است

بسیج همواره برای دشمن بیم آفرین و برای دوستان امیدآفرین است
فرمانده سپاه ناحیه گرگان در رزمایش بزرگ مدافعان حرم این شهرستان گفت: بسیج هنوز امتداد عاشوراست و زیر ید قدرت الهی همواره برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ سرهنگ سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه ناحیه گرگان در صبحگاه اقتدار  رزمایش بزرگ مدافعان حرم این شهرستان گفت: رزمایش بزرگ مدافعان حرم شهرستان گرگان همزمان با سراسر استان صبح روز هفتم آغاز و امروز با حضور گردان 13 گردان در مواضع خود مستقر و نمایشی مقتدرانه از خود به نمایش خواهند گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو؛,

وی با بیان اینکه گردان ها و یگان های متشکل از اقشار مختلف بسیج با حضور پرشکوه خود تجدیدپیمانی دوباره با شهدا و آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری خواهند داشت، متذکر شد: بسیجیان امروز امده آند بگویند ما خودمان مراقب خودمان هستیم تا دچار غرور و غفلت نشویم.

,

سرهنگ مهاجر با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم بی بصیرتی و گناه به سد محکم بسیج نفوذ کند، تصریح کرد: ما امروز آمده ایم بگوییم بسیج هنوز لشکر مخلص خداست، بسیج هنوز امتداد عاشوراست و زیر ید قدرت الهی همواره برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

,

فرمانده سپاه ناحیه گرگان متذکر شد: ما امروز در این رزمایش حاضر شدیم تا خیلی از سخن ها را بگوییم آمده ایم بگوییم بسیج سیاسی است اما سیاست زده و جناحی نیست، ما آمده ایم بگوییم همچون شهید چیت سازان زمانی می توانیم از سیم خاردار دشمن عبور کنیم که سیم خاردارهای نفس خود را دریده باشیم.

,

سرهنگ مهاجر با بیان اینکه بسیج آمده بگوید دلهای مالامال از عشق شهدا در سینه دارد، تصریح کرد: ما بسیجیان انقلاب اسلامی منتظر اجابت دعای مولا و مقتدایمان، مقام معظم رهبری می مانیم که فرمودند«خداوندا عمر همه ما را ختم به خیر بفرما و برای این حقیر و هر کس که علاقه مند است "شهادت" را آخرین پله زندگی قرار بده»، ما همه تشنه شهادت هستیم.

,

وی با اشاره به نوشتن وصیت نامه توسط بسیجیان گردان های منتخب شهرستان گرگان در نخستین شب رزمایش مدافعان حرم، ابراز کرد: ما آمادگی لازم برای رویارویی با تمامی تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای جهت تامین امنیت کشور را داریم.

,

سرهنگ مهاجر در پایان با خواندن شعری در خصوص امام زمان(عج)، برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت و نجات جهان از لوث وجود مستکبرین دعا کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه