اخبار داغ

با حضور مسئولان؛

همایش پیاده روی در ارتفاعات سد گلابر ایجرود برگزار شد/تصاویر

همایش پیاده روی در ارتفاعات سد گلابر ایجرود برگزار شد/تصاویر
رئیس شبکه بهداشت و درمان ایجرود با تاکید بر اینکه قطعا انجام فعالیت های ورزشی و تحرک بصورت منظم در طول هفته می تواند نقش بسزایی در کنترل بیماری افراد و پیشگیری از بسیاری بیماری ها شود، گفت: پیاده روی علایم افسردگی را کاهش می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از برنامه‌های روزمره که همه افراد معمولا به آن می پردازند ورزش کردن است. ورزش کردن نه تنها سلامتی را برای جسم به ارمغان می آورد بلکه نفس را تربیت کرده و به روح انسان آرامش می بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, .,

به همین منظور و در همین راستا گروهی از مسئولین و اهالی شهرستان ایجرود برای حفظ تندرستی و سلامتی جسم در ارتفاعات سد گلابر به پیاده روی پرداختند.

,

در حاشیه این مراسم پیاده روی ابراهیم خسروشاهی«رئیس شبکه بهداشت و درمان ایجرود» در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر،با تاکید بر اینکه هدف از پیاده روی، داشتن  جسم و روحی سالم است، اظهار داشت: یکی از عوامل و بیماری های که  موجب مرگ و میر می شود بیماری های قلبی عروقی و دیابت است چرا که ریشه بسیار از موارد کم تحرکی و عدم فعالیت فیزکی مناسب است.

, ایجرود خبر،,

, ,

وی با بیان اینکه قطعا انجام فعالیت های ورزشی و تحرک بصورت منظم در طول هفته می تواند نقش بسزایی در کنترل بیماری افراد و پیشگیری از بسیاری بیماری ها شود، افزود: پیاده روی علایم افسردگی را کاهش می دهد.

,

رئیس شبکه بهداشت ایجرود با اشاره به اینکه ورزش باعث تزریق روحیه نشاط و امید می شود، تصریح کرد: ورزش کردن از بیماری های روانی که امروزه گریبان گیر جامعه است پیشگیری می کند.

,

, ,

خسرو شاهی با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور، فراگیر شدن ورزش همگانی میان مردم است، ادامه داد: جوانان را به ورزش کردن توصیه می کنم چرا که سلامت جسم، نفس و روح در گرو ورزش کردن است.

,

 دکتر خسرو شاهی توصیه ای هم برای ورزشکاران داشت و آن هم اینکه اگر در بحث ورزش، کفش و لباس مناسب مورد استفاده قرار نگیرد صدمات ناشی از عدم رعایت اصول ورزش از جمله استفاده نکردن از کفش مناسب ورزشی، ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

,

, ,

زهرا کاغدچی«کارشناس ورزش بانوان ایجرود» با اشاره به اینکه شعار ما ورزش تندرستی و سلامت در برنامه پیاده روی شرکت کردم، ادامه داد: به بانوان بخصوص بانوان که در پشت میز می نشینند توصیه می کنم حتما به ورزش های سبک بپردازند.

,

, ,

وی با تاکید بر اینکه کفش نقش مهمی را برای سلامتی دارد، اضافه کرد: استفاده از کفش در پیاده روی حائز اهمیت است چرا که پا قلب دوم انسان محسوب می شود.

,

, ,

هانیه محمد بگی« شهروند ایجرودی »، با اشاره به اینکه پیاده روی عامل مهمی برای کاهش فشار خون است، ادامه داد: کفش نامناسب خیلی به چشم می خورد که بانوان پوشیده بودند، توصیه من به آن ها این است که حتما از کفش مناسب برای ورزش استفاده کنند.

,

, ,

فرهاد امینی«شهروند ایجرودی» با بیان اینکه پیاده روی ورزش همگانی شامل حال عموم مردم می شود، گفت: محققان و کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که پیاده روی در کاهش فشار خون و چربی موثر است بنابراین بعنوان یک ورزشکار به همه بخصوص جوانان توصیه می کنم حتما ورزش را دنبال کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه