اخبار داغ

با حضور ۲۵ هزار نفر انجام شد؛

صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز + تصاویر

صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز + تصاویر
با حضور خیل عاشقان از نقاط مختلف کشور، صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، لحظاتی پیش و با حضور خیل عاشقان از نقاط مختلف کشور، صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در شهرستان سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

, ,

 

,

در این صعود بیش از ۲۵ هزار نفر از عاشقان و بسیجیان نقاط مختلف حضور دارند.

,

 

,

, ,

 

,

در ادامه این مراسم معنوی و در محل یادمان شهدای بازی‌دراز «سرلشکرپاسدار سید یحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

,

 

,

, ,

 

,

۱۷ تیم امدادی و خدمات رسان شامل ۱۲ تیم سیار و ۵ تیم ثابت، کار خدمات رسانی به حاضرین در مراسم صعود سراسری بازی‌دراز را عهده‌دار هستند.

,

 

,

, ,

 

,

تیمهای پزشکی، امدادی و خدماتی در حین مسیر صعود خدمات لازم را به شرکت‌کنندگان در این مراسم ارائه می‌دهند.

,

 

,

, ,

 

,

همچنین در جهت رفاه حال شرکت کنندگان ایستگاه‌های صلواتی در آغاز و بین مسیر تدارک دیده شده است و از عاشقان شرکت کننده در این مراسم پذیرایی می‌کنند.

,

 

,

, ,

 

,

همزمان با سالروز گرامیداشت این حماسه بزرگ، اردوهای راهیان نور نیز آغاز می‌شود و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز افتتاحیه طرح کشوری راهیان نور نیز خواهد بود.

,

 

,

, ,

 

,

لازم‌ به ذکر است، صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز طی سال گذشته با حضور حدود ۲۰ هزار نفر از عاشقان ولایت برگزار شد و امسال این جمعیت با افزایش حدود ۵ هزار نفری به بیش از ۲۵ هزار نفر رسید.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه