اخبار داغ

رییس کمیته برگزاری مسابقات و رویدادهای فدراسیون :

کیفیت تورنمنت جودو در سراب در حد مسابقات بین المللی است/ لزوم بهره گیری از ظرفیت فدراسیون و داوران ملی

کیفیت تورنمنت جودو در سراب در حد مسابقات بین المللی است/ لزوم بهره گیری از ظرفیت فدراسیون و داوران ملی
بابک مهاجری با بیان اینکه وضعیت داوری در استان آذربایجانشرقی از ظرفیت بالایی برخوردار هست استفاده از ظرفیت فدراسیون , سایر استان ها و داوران مطرح کشور را در جهت برگزاری با کیفیت تر مسابقات خواستار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب بابک مهاجری رییس کمیته برگزاری مسابقات و رویدادهای فدراسیون جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مفتخریم که در یک شهرستان مرزی و کوچکی به نام سراب مسابقه ای با این کیفیت در حال برگزاری است و خوشبختانه نیروهای شهرستانی بسیار توانمند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سرا,

وی افزود: انتظار نداشتم که امکاناتی که در کوتاهترین زمان در سالن آماده شده در این کیفیت باشد و چیزی که در این شهرستان می بینیم در حد یک مسابقه بین المللی خوب البته نه در حد جهانی است.

,

مهاجری در پاسخ به خبرنگار ما در راستای پیشنهادات برای برگزاری مسابقه با کیفیت بالا در سال های آتی خاطرنشان کرد:  باید جلسات هماهنگی بیشتر برگزار شود و کادر اجرایی سیستم بایستی قوی تر شود مثلا یکی از مشکلات برنامه ریزی ایاب و ذهاب ها و نبود اتاق گرم کردن هست .

,

وی ادامه داد: اگر برنامه برای استفاده از فدراسیون و مشاوره فدراسیون هست بایستی عوامل فدراسیون زودتر از موعد در شهرستان حضور پیدا کرده و مشکلات را حل کنند.

,

رییس کمیته برگزاری مسابقات و رویدادهای فدراسیون با بیان اینکه دوستان در سراب هر روز توانمندتر می شوند و سالانه شاهد بالا رفتن کیفیت مسابقات جودو در این شهرستان می شویم ابراز داشت: رییس فدراسیون نیز از این مسابقات اظهار رضایت دارند.

,

مهاجری ابراز داشت خوشبختانه مشکل خاصی تاکنون در تورنمنت مشاهده نشده است هرچند نواقصاتی بوده که در سالهای آتی امید هست مرتفع شود  و هر ساله شاهد پیشرفت این تورنمنت باشیم همانطور که در سالهای گذشته این موضوع به اثبات رسیده است.

,

وی  در ادامه با بیان اینکه عدم حضور برخی کشورها در تورنمنت به کیفیت مسابقات لطمه می زند عنوان کرد: اگر ارتباط بیشتری توسط هیئت جودو سراب و استان ارتباط بیشتری  از طریق فدراسیون با کمیته بین المللی فدراسیون داشته باشند و این موارد تقویت شوند و مکاتبات جدی تر و پیگیر تر باشند این مورد کمتر مشاهده خواهد شد.

,

رییس کمیته برگزاری مسابقات و رویدادهای فدراسیون پیشنهاد داد در سال آتی از امکانات بین المللی فدراسیون , مربیان و داوران نیز بهره برده شود , هرچند وضعیت داوری در استان آذربایجانشرقی از ظرفیت بالایی برخوردار هست ولی بهتر هست از ظرفیت سایر استان ها نیز بهره برده شود و داوران مطرح کشور نیز در کنار دوستان حضور داشته باشند.

,

مهاجری در پایان ضمن تقدیر از عوامل اجرایی تورنمنت ابراز امیدواری کرد در سال های آتی نیز مسابقه تداوم داشته باشد که موجب تقویت جودو شهرستان و جذب نیروی جودوکار در کلاسهای این شهرستان خواهد بود.

,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ,

 

, , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه