اخبار داغ

ستاد حجت الاسلام رئیسی در پردیس افتتاح شد

ستاد حجت الاسلام رئیسی در پردیس افتتاح شد
ساعتی پیش ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پردیس افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پردیس خبر، ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در شهرستان پردیس، با حضور مسئول ستاد های شرق استان تهران و اعضای مرکز این ستاد در بلوار ابن سینای شهر پردیس افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع‌رسانی پردیس خبر,

محمد سراج مسئول ستاد های شرق استان تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: طبیعی است که کاندیداهای ریاست جمهوری معرفی خودشان را آغاز کرده و ستادهای یشان را در شهرستانها و بخشهای مختلف فعال می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه آقای رئیسی چهره مشهور رسانه ای نبوده و نسبت به دیگران نیاز به معرفی بیشتری دارد ادامه داد: آقای رئیسی حقیقتا شخصیتی محترم و سوابق درخشانی دارد.

,

سراج افزود: آقای رئیسی شخصیتی انقلابی، متعهد، متدین و دلسوز دارد و انسان قابلی برای این پست است لذا باید تلاش کرد با معرفی او به مردم اقبال مردمی نیز جلب شود.

,

مسئول ستاد های شرق استان تهران خاطرنشان کرد: از روزی که ثبت نام آقای رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد، بیشتر، رسانه های خارجی علیه او اقدام کردند و به همین علت در نظرسنجی ها رشد طرفداران او را شاهد هستیم.

,

سراج متذکر شد: ستادها و خود آقای رئیسی باید برای معرفی او در رسانه‌های جمعی تلاش بکنند و امیدوار هستیم در مرحله اول پیروز انتخابات باشیم.

,

وی بیان کرد: شهرستان پردیس نه تنها از نظر ساز و کارهای اداری بلکه از نظر ساز و کارهای فرهنگی اجتماعی هم نو پاست و به همین دلیل مردم به دنبال شخصیتی می گردند که جمعیت این چنینی را درک کرده و برای آن ها دلسوزی داشته باشد.

,

سراج تصریح کرد: به نظر می‌‌رسد حجت‌الاسلام روحانی پس از چهار سال فعالیت الان می بایست در رابطه با اقدامات انجام شده در خصوص شعارهای اش صحبت کند و از ارائه شعار جدید بپرهیزد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه