اخبار داغ

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد

«رئیسی» و «قالیباف» هر دو نامزد اصلی جبهه مردمی هستند/این جبهه به هیچ‌وجه نامزد اصلی و فرعی و یا پوششی ندارد

«رئیسی» و «قالیباف» هر دو نامزد اصلی جبهه مردمی هستند/این جبهه به هیچ‌وجه نامزد اصلی و فرعی و یا پوششی ندارد
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه این جبهه به هیچ‌وجه نامزد اصلی و فرعی و یا پوششی ندارد، اعلام کرد که «رئیسی» و «قالیباف» نامزد اصلی این جبهه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که حجت‌الاسلام رئیسی و محمدباقر قالیباف نامزد اصلی این جبهه در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن کامل بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

,

 "هو العزیز المتعال"

,

 

,

  ان الله یدافع عن الذین آمنوا ان الله لایحب کل خوان کفور"

,

ملت شریف ایران

,

مستحضرید که با معرفی آقایان حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و دکتر محمدباقر قالیباف به عنوان نامزدهای جبهه مردمی، این دو عزیز در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری حاضر شده و با تشکیل ستادهای خود در سراسر کشور، فعالیت انتخاباتی را آغاز کرده‌اند.

,

اکنون لازم است توجه مردم بزرگوار و علاقه‌مندان به صلاح و سعادت ملت ایران را به این نکته مهم جلب نماییم که دو نامزد معرفی شده جبهه مردمی هر دو از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که در مسئولیت‌های گذشته موفق عمل کرده وکارنامه ارزشمندی از خود به جای گذاشتهاند.

,

جبهه مردمی نیروهای انقلاب به صراحت اعلام می‌دارد که این جبهه به هیچ‌وجه نامزد اصلی و فرعی و یا پوششی ندارد و آقایان رئیسی و قالیباف هر دو نامزد اصلی این جبهه هستند. این دو عزیز در کمال اخوت و با مجاهدت و جدیت در صحنه رقابت انتخاباتی حضور یافته و برای جذب آرای گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلفی که درمیان طبقات مختلف اجتماعی وجود دارد، تلاش خواهند نمود.

,

هر دو نامزد، قائل به وحدت به عنوان یک امر اهم برای مقابله با وضع موجود و نجات مردم و اقتصاد کشور هستند. رقیب مشترک این دو، ضعف و ناکارآمدی در اداره امور کشور و تنگناها و مشکلاتی است که به دلیل بی‌کفایتی دولت‌ها و غفلت از مردم و مطالبات به حق آنها، دامن‌گیر کشور شده است.

,

این دو نامزد ضمن آنکه تداوم مدیریت اجرایی موجود را با تأمین حقوق اساسی مردم ناسازگار می‌دانند، صلاحیت و توانایی پذیرش مسئولیت اداره قوه مجریه را دارا هستند و با برخورداری از صلاحیت‌های ذاتی در پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایتمداری، مردمداری و توانایی حل مشکلات کشور با تکیه به ظرفیت‌های درونی، نشاط  جوانی، کارآمدی و رویکرد تحول در اداره امور، هرکدام که بتوانند اعتماد مردم را به‌دست آورده و سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست گیرند، از نظر جبهه مردمی، واجد شرایط و آمادگی  برای اداره کشور می‌باشند.

,

رصد صحنه انتخابات نشان می‌دهد که دشمن خارجی با بکارگیری همه قوا و ظرفیت‌های خود به میدان آمده تا با ایجاد تردید، اختلاف و یأس‌آفرینی درمردم  و در درون نیروهای انقلاب، زمینه و بستر روی کارآمدن جریانی مرعوب، منفعل و غیرانقلابی را  مهیا نماید و راه برای حل مسائل مردم و پیشرفت کشور هموار نشود.

,

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از همه نیروهای انقلابی، دلسوز و غیرتمند که با درک درست از شرایط کشور و توجه عمیق به ضرورت‌های این مرحله از حیات انقلاب در این جبهه متحد و فراگیر گرد آمده و هدف واحدی را تعقیب می‌کنند، دعوت می‌نماید با تداوم وحدت و انسجام، به عنوان تنها مسیر دستیابی به پیروزی و تغییر وضع موجود، همچنان منادی وحدت باشند و هرگونه تنش‌آفرینی و اختلاف، ولو در پایین‌ترین سطوح و در دورافتاده‌ترین مناطق کشور که منجر به انشقاق و اختلاف در بدنه نیروهای انقلاب شود را بازی در زمین دشمن و ضربه به وحدت و انسجام جبهه انقلاب قلمداد نمایند و با آن مقابله کنند و دشمن خارجی و عوامل و دنباله‌های داخلی آنان را در تحقق اهدافشان ناکام بگذارند.

,

"و کان حقا علینا نصر المومنین"

,

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه