اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر بروجن خبر داد

نجات بانوی 35 ساله در ارتفاعات کوه آقداش/واژگونی کامیون در محور بروجن لردگان یک مصدوم برجای گذاشت

نجات بانوی 35 ساله در ارتفاعات کوه آقداش/واژگونی کامیون در محور بروجن لردگان یک مصدوم برجای گذاشت
جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن از نجات بانوی 35 ساله در ارتفاعات کوه آقداش خبر داد و گفت: واژگونی کامیون حامل غلات در محور بروجن_لردگان حوالی گردنه مروارید یک مصدوم بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، آرش شیرانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: واژگونی کامیون حامل غلات در محور بروجن_لردگان حوالی گردنه مروارید یک مصدوم بر جای گذاشت.

شیرانی اضافه کرد: بلافاصله پس از اعلام این سانحه تیمهای امداد و نجات بین جاده ای هلال احمر بروجن برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به این که حادثه واژگونی کامیون حامل غلات موجب مسدود شدن جاده شد، افزود: امدادگران هلال احمر پس از یک ساعت و نیم تلاش موفق به بازگشایی جاده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن افزود: مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای انتقال به بیمارستان تحویل نیروهای اورژانس شد.

مسیر ارتباطی بروجن به لردگان و استان خوزستان از جاده های ترانزیتی و پرتردد کشور است که روزانه حدود 20 هزار خودرو سبک و سنگین از آن تردد می کنند.

 نجات بانوی 35 ساله در ارتفاعات کوه آقداش

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در ادامه گفت: بانوی 35 ساله ای که از ارتفاعات کوه آقداش مرز استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری سقوط کرده بود با تلاش امدادگران هلال احمر نجات یافت.

وی با بیان این که این بانوی 35 ساله برای چیدن گیاهان دارویی به ارتفاعات کوه آقداش رفته بود، افزود: دو اکیپ شامل 10 نیروی متخصص امداد کوهستان برای نجات این بانو به محل حادثه اعزام شدند.

شیرانی با اشاره به این که بانوی 35 ساله در پی سقوط از ارتفاعات آقداش دچار مصدومیت شده بود، افزود: امدادگران پس از 7 ساعت تلاش وی را به پائین ارتفاعات هدایت و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

گفتنی است ارتفاعات آقداش در مرز استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان در محدوده امام قیس بخش گندمان قرار دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا، , کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,  نجات بانوی 35 ساله در ارتفاعات کوه آقداش,  نجات بانوی 35 ساله در ارتفاعات کوه آقداش,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه