اخبار داغ

1700 دانش آموز شاهرودی در رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کنند

1700 دانش آموز شاهرودی در رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کنند
مسئول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنرستان های فنی و حرفه ای شاهرود گفت: بیش از 1700 دانش آموز شاهرودی در رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش شاهرود در محل اداره آموزش و پرورش گشایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

امیر گوهری مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود فرهنگ سازی شعار سال و مهار آموزی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: هدایت و آشنایی دانش آموزان پایه نهم متوسطه به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش شاهرود است.

, نسل شاهوار شاهرود,

وی با اشاره به وجود 42 رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش در هنرستان های شاهرود اظهار کرد: حدود هزار و 700 دانش آموز شاهرودی در این رشته ها مشغول به تحصیل هستند.

,

مسئول برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه در حال حاضر 42 درصد دانش آموزان سطح شهرستان شاهرود در رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش مشغول به تحصیل هستند افزود: در سال تحصیلی جدید با اضافه شدن رشته های طلا و جواهر و مکاترونیک برای پسران این میزان تا 50 درصد نیز افزایش خواهد یافت.

,

گوهری بیان کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت هفته مشاغل گشایش یافته است توانمندی ها و دستاوردهای دانش آموزان دختر و پسر 14 هنرستان شاهرود به نمایش گذارده شده است.

,

گوهری با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان روز دهم اردیبهشت ماه در محل اداره آموزش و پرورش شاهرود دایر است اذعان کرد: نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 13 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه