اخبار داغ

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان خبر داد:

برگزاری چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

برگزاری چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان از برگزاری چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو مسول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان  در گفتگویی با خبرنگار پیک دانشجو گفت: ان شالله با عنایت خداوند متعال و یاری شهدای گمنام، چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان در سالن حزین لاهیجی در روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت راس ساعت ۱۴:۳۰، برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به پتانسیل بالای این دانشگاه و ظرفیت فرهنگی یادواره های شهدای گمنام دانشگاه، ان شالله در مراسم جاری با برنامه ریزی جمعی و تلاش تمامی عاشقان شهدا، برنامه ای فرهنگی با رویکرد بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهدا در دانشگاه برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان تصریح کرد: علاوه بر دعوت از تمامی بزرگواران وآحاد دانشگاهیان و هم استانی های گرامی برای شرکت در مراسم از تمام علاقمندان به خادمی در این مراسم دعوت می شود به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه مراجعه کنند.
حسینی در پاسخ به این سوال که برنامه ویژه این یادواره چیست پاسخ داد: ان شالله علاوه بر ویژه برنامه سخنرانی و روایتگری سردار احمدیان از راویان کشوری، به نمایندگی از  تمامی شرکت کنندگان در مراسم‌یادواره  به قید قرعه  به یک  نفر ،کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلی اهدا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه