اخبار داغ

قائم مقام وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان:

آماده‌ همکاری در برگزاری رویداد تبریز 2018 هستیم/ تعداد برنامه‌های مشترک فرهنگیِ تبریز-باکو افزایش می‌یابد

آماده‌ همکاری در برگزاری رویداد تبریز 2018 هستیم/ تعداد برنامه‌های مشترک فرهنگیِ تبریز-باکو افزایش می‌یابد
علی‌اف در پایان سفر خود به تبریز از آمادگی جمهوری آذربایجان برای همکاری در برگزاری برنامه‌های تبریز 2018 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، عدالت ولی اُف ظهر امروز در پایان سفر دو روزه خود به تبریز اظهار داشت: وجود اشتراکات بیشمار فرهنگی، زبانی، دینی میان جمهوری آذربایجان و ایران امکان همکاری دو ملت را برای برگزاری رویداد فرهنگی تبریز 2018 فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: دیدارهای خوب و موثری با استاندار آذربایجان‌شرقی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و شهردار تبریز داشتیم و قرار بر این شد که برنامه‌های مشترکی با محوریت توسعه تعاملات فرهنگی و گردشگری پایه ریزی شود.

,

قائم مقام وزیر فرهنگ و گردشگری آذربایجان با اشاره به وجود موزه‌های متعدد در تبریز، شهر تبریز را به شهر قصه‌ها تشبیه و بیان کرد: مردم مهربان و میهمان نواز تبریز اشتراکات زبانی، آداب و رسوم وحتی غذایی با ما دارند و من در این دو روز احساس می‌کردم در باکو زندگی کرده‌ام.

,

مرتضی آبدار مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در بدرقه علی اُف تاکید کرد: اشتراکات بسیار زیاد دو ملت باعث خواهد شد تبریز 2018 باشکوه تر برگزار شود و در تلاش هستیم که با همکاری مشترک تورهایی را برای آشنایی و زمینه مسافرت برای گردشگران جمهوری آذربایجان به استان برگزار کنیم.

,

در این سفر ولی اُف علاوه بر دیدار مقامات از موزه مشروطه،قاجار،مسجد کبود،مقبرة الشعرا وروستا زیبای کندوان نیز دیدن کرد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه